dat hoogtoerige boeit me niet, ik heb een 50 alu erop zitten, met een yasR dussuGeoffrey said:die airsal is hoogtoerig man... (denk eens aan jouw lagertjes)
koop een goede vario of een gietijzer 70 ofzo...
een 50 snel gietijzer vind je amper en een 50 alu is hoogtoerig...
idd, het lijkt erop dat je je beslissing toch al genomen hebt. En nogmaals 200 euro=NIX als je een scooter wil opdrijven.dna_black said:zo te zien lijkt het me je dat je er al "veel" over weet.
De mensen hier proberen je ook maar te helpen!
Maar ja ff ontopic nu, je wil snel maar goedkoop maar wil geen andere krukas, een 70cc en dergelijke...
Neem dan gewoon een grotere carb of race vario want met je 200 pleuro zal je niet toekomen om een 50 snel met een andere carb die je zal nodig hebben te plaatsen...
ik heb gezegt dat ik best meer wil uitgeven dsan 200dna_black said:zo te zien lijkt het me je dat je er al "veel" over weet.
De mensen hier proberen je ook maar te helpen!
Maar ja ff ontopic nu, je wil snel maar goedkoop maar wil geen andere krukas, een 70cc en dergelijke...
Neem dan gewoon een grotere carb of race vario want met je 200 pleuro zal je niet toekomen om een 50 snel met een andere carb die je zal nodig hebben te plaatsen...
Geoffrey said:een 50snel is evenveel illegaal als een 70 mjah...
blijkbaar ben jij een erg eigenzinnig mannetje
ik moet wel zeggen dat een 70 Mhr-R zelfs al veel toeren draait mjahn
als jij probs wilt, mij goed...:L
en bestaat trouwens een 50 Mhr-R voor Peugeot? (heb ze wel al 1x
gezien @ Min h)
Speedmaniac said:mja 50cc mhr-r bestaat sinds kort
ik weet da ht illegaal is maar als de cilinder inhoud niet meer dan 49,9cc is is het legaal en de constructie snelheid neit overschrijd, als hij niet kan starten is hij dus gewoon legaal na een ongeluk zo redeneer ik
reinoud said:Me pa zit in verzekeringen en met een andere uitlaat zit je al fout..., maar ik zou als ik jou was gewoon een 50 cc van airsal halen met een 17.5 amal ( ivm elec choke ) en dan lekker gaan rondtuffen.
laagvlieger said:dan is je redenering compleet fout. Luister van zodra je boven de 45 gaat pakken ze je! Het doet er niet toe of je nu met een std-uitlaat rijd of met een c16 het enige verschil is dat ze je minder snel zullen tegenhouden als je stilstaat omdat een c16 natuurlijk opvalt. Dus maak er gewoon een kruis over en blijf rustig std rijden.
Timmetje103 said:Helemaal gelijk laagvlieger, de verzekering betaalt toch niks omdat je sowiso een andere uitlaat hebt, dus koop dan gewoon een 70 en andere cabr. en dan nie meer zeuren van da mag nie want je zegt zelf dat je een grotere cilinder inhoud hebt dan 49,9 cc dus kun je net zo goed een 70 pakken. En met 200 euro kom je ook nie ver. maja als je maar steeds blijft ontkennen dan kun je beter geen topic openen.
maja iig succes nog.
laagvlieger said:kzou toch overwegen om een 70 giet te nemen. Als het me goed voorstaat zijn die toch wel een pak goedkoper dan een 50 alu. Bovendien is een 50 alu veel moeilijker af te stellen, een echt snelle 50 giet bestaat volgens mij niet (correct me if i'm wrong).