wat kan ik het beste met 120eur doen

Stefan16

Well-Known Member
wat kan ik het beste met 120eur doen:
ik wil neit opvallen
stnd scoot prop eruit:

-begrenzer
-ixil sport kope ipv stnd uitlaat houden die een vastgelaste slome bocht heeft
-17.5 carb
-malossi multivar
-beurt bij dealer (+een van debopvenststaande dingen (is denk wel eens beetje nodig)
-iets anders
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou het volgende doen :

Ik heb ff bij scootparts.nl gekeken maar overal kun je dit kopen.
Malossi Multivar Sport nemen. 69.95 euro
Dellorto 17,5mm PHVA US 1438 carburateur pakken 54.95 euro
-------------
124.90 euro

En dan nog ff snel doorsparen voor een begrenzer he ;) . 22 euro op begrenzer.nl Bij andere winkels ken ik de prijzen niet.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes
 
ik heb dus al een snelle uitlaat hoor, maa rik wilhet onopvallend doen later gelijk als ik genoeg heb om alles te doen dan 70, vario, 17.5, koppeling enz..

maar eerst: wat kan ik voor een half jaar beter doen? Multivar of 17.5mm??
 
Wat dacht je van een 70giet + ander spruitstuk.
Dat levert echte PK's aan duidelijk voelbare winst op.

17.5mm op klein spruitstuk? al was het een groot spruitstuk dan merkte je er nog bijna niets van. Vario? verandert je vermogen daardoor? Nee. Dat zijn allemaal van die marginale dingetjes.
 
ehmmm voor de duidelijkheid, ik heb een stnd uitlaat erop nu met all1 prop eruit (wel slome bocht maar die kan er niet af) standaard vario en koppeling daar gaat toch geen 70op...?
 
Stefan16 said:
ehmmm voor de duidelijkheid, ik heb een stnd uitlaat erop nu met all1 prop eruit (wel slome bocht maar die kan er niet af) standaard vario en koppeling daar gaat toch geen 70op...?

Jawel.. en ja de PK winst ligt er wel.. misschien kan je dan wel een DR70 halen wil je echt het meeste hebben uit die 120 euro.. kan je later nog opdoen met een race-vario, grotere carburateur etc.
 
Back
Top