wat kan er het beste op mijn 50 cc malossi? uitlaat?

basjuuuh

Well-Known Member
yo gasten.. ik heb een een 50 cc malossi AC (lucht gekoelt) de snelste voor morini want ik heb een fomula italjet 50 (projectje)
ik probeer eens het snelste uit een ac 50 te halen maar ik kom er niet over uit wat voor uitlaat ik er onder moet proppen>>??|(

mijn setup is verder.. 50 cc malossi (getuned licht, maar gaat zwaarder getuned worden nog)
rhq krukas malossi, hpi '05, 22 mm dell'orto gepolijste wanden
spruitstuk polini ook gepolijst, membraam malossi
en de overbrenging is verder helemaal malossi (vario, snaar, koppeling en bel)

maargoed ik moet duz wetuh wat voor uitlaat ik eronder moet zetten waar ik goed vermogen uit een snelle 50 kan halen...

+ralf+ grtzzzz bas+ralf+
 
Advertisement - register to remove this

dat is dus een malossi MHR replica , dat is de enigste malossi 50cc cilinder voor ac , die is net wat sneller dan een std cilinder..

ik zou gewoon een uitlaatje pasmaken van minarelli , een evo50 pijp bijv.
 
neej joh gast.. tis geen mhr replica.. (heb wel eerder een mhr rep. gehad op minarelli.. tis de snelste 50 cc voor morini ac en hij is zeker wel heeel wat sneller dan een standaart cil 50 cc ik heb een hebo 70 cc alu hiervoor erop gehad met een laser pro en toen trok hij al op het achterwiel en nu zonder uitlaat trekt hij um al ziek (zonder uitlaat... :p:p gewoon ff 1 stukkie gereduh)
maar zou een yasuni c16 een goede uitlaat er voor zijn (want ik kan er 1 kopuh voor een prikkie) of ik heb nog wel een samba competition 50cc (das de samba met flens.. de goede wel van me oude paggio..) maar vind ut zonde om um zo ff om te lassen
tis wel een goede hoog toerige uitlaat!!!
 
neej joh gast.. tis geen mhr replica.. (heb wel eerder een mhr rep. gehad op minarelli.. tis de snelste 50 cc voor morini ac en hij is zeker wel heeel wat sneller dan een standaart cil 50 cc ik heb een hebo 70 cc alu hiervoor erop gehad met een laser pro en toen trok hij al op het achterwiel en nu zonder uitlaat trekt hij um al ziek (zonder uitlaat... :p:p gewoon ff 1 stukkie gereduh)
maar zou een yasuni c16 een goede uitlaat er voor zijn (want ik kan er 1 kopuh voor een prikkie) of ik heb nog wel een samba competition 50cc (das de samba met flens.. de goede wel van me oude paggio..) maar vind ut zonde om um zo ff om te lassen
tis wel een goede hoog toerige uitlaat!!!

dan niet joh....

een c16 is een 70cc pijp , een samba competition 50cc bestaat niet eens...

er is maar 1 malossi 50cc cilinder voor morini ac en dat is een mhr replica...

mischien moet je eens naar mensen luisteren ipv direct een grote bek te geven.

ik snap ook niet wat je hier doet als je het zelf allemaal zo goed weet...
 
Back
Top