wat kan ik het beste veranderen aan mijn setup

Speedmaniac

Well-Known Member
Hoi, ik wou graag wat sneller zijn dan dat ik nu ben... en zo goedkoop mogelijk uitzijn, geen 70cc en het liefst geen andere krukas of lagers :p


mijn setup is nu

stnd 50cc peugeot cilinder
stnd koppeling
stnd vario
Yasuni R
12mm Del ortho

ik heb een speedfight 2 LC

ik zat zelf te denken aan een 50cc snel icm 17.5/19mm

mijn budget is 100/200 euro mag natuurlijk meer zijn, maar het liefst het goedkoopst klaar zijn

ik rijd nu 83 op een auto teller en wil absoluut GEEN andere uitlaat ( deze is net 2 weekjes oud :p )


alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

die airsal is hoogtoerig man... (denk eens aan jouw lagertjes ;) )


koop een goede vario of een gietijzer 70 ofzo...

een 50 snel gietijzer vind je amper en een 50 alu is hoogtoerig... :)
 
Geoffrey said:
die airsal is hoogtoerig man... (denk eens aan jouw lagertjes ;) )


koop een goede vario of een gietijzer 70 ofzo...

een 50 snel gietijzer vind je amper en een 50 alu is hoogtoerig... :)
dat hoogtoerige boeit me niet, ik heb een 50 alu erop zitten, met een yasR dussu :)

en ik koop geen 70 ! !!!!!!!!!!!!!


edit: de vario van peugeot is al goed genoeg je wint niks met race vario,, is mij verteld
 
zo te zien lijkt het me je dat je er al "veel" over weet.
De mensen hier proberen je ook maar te helpen!
Maar ja ff ontopic nu, je wil snel maar goedkoop maar wil geen andere krukas, een 70cc en dergelijke...
Neem dan gewoon een grotere carb of race vario want met je 200 pleuro zal je niet toekomen om een 50 snel met een andere carb die je zal nodig hebben te plaatsen...
 
dna_black said:
zo te zien lijkt het me je dat je er al "veel" over weet.
De mensen hier proberen je ook maar te helpen!
Maar ja ff ontopic nu, je wil snel maar goedkoop maar wil geen andere krukas, een 70cc en dergelijke...
Neem dan gewoon een grotere carb of race vario want met je 200 pleuro zal je niet toekomen om een 50 snel met een andere carb die je zal nodig hebben te plaatsen...
idd, het lijkt erop dat je je beslissing toch al genomen hebt. En nogmaals 200 euro=NIX als je een scooter wil opdrijven.
 
dna_black said:
zo te zien lijkt het me je dat je er al "veel" over weet.
De mensen hier proberen je ook maar te helpen!
Maar ja ff ontopic nu, je wil snel maar goedkoop maar wil geen andere krukas, een 70cc en dergelijke...
Neem dan gewoon een grotere carb of race vario want met je 200 pleuro zal je niet toekomen om een 50 snel met een andere carb die je zal nodig hebben te plaatsen...
ik heb gezegt dat ik best meer wil uitgeven dsan 200


maar ik d8 dat een mhr-R wel zou kunnen op yasR en 17.5 carb, en stnd krukas,


ik mag geen 70 en ik kan zelf geen krukas plaatsen en doe ik ook lieverniet
 
ga dan voor de mhr-r 50 met 17.5\19. btw als je ongeluk hebt dan zien ze al aan je uitlaat en je goedkeurings-kenmerk van je cil/carb enzo dat ie niet origineel is..
en ze kijken er niet snel naar.. is mijn ervaring :)
 
een 50snel is evenveel illegaal als een 70 mjah...


blijkbaar ben jij een erg eigenzinnig mannetje

ik moet wel zeggen dat een 70 Mhr-R zelfs al veel toeren draait mjahn
als jij probs wilt, mij goed... :rolleyes: :L

en bestaat trouwens een 50 Mhr-R voor Peugeot? (heb ze wel al 1x
gezien @ Min h)
 
Geoffrey said:
een 50snel is evenveel illegaal als een 70 mjah...


blijkbaar ben jij een erg eigenzinnig mannetje

ik moet wel zeggen dat een 70 Mhr-R zelfs al veel toeren draait mjahn
als jij probs wilt, mij goed... :rolleyes: :L

en bestaat trouwens een 50 Mhr-R voor Peugeot? (heb ze wel al 1x
gezien @ Min h)


mja 50cc mhr-r bestaat sinds kort

ik weet da ht illegaal is maar als de cilinder inhoud niet meer dan 49,9cc is is het legaal en de constructie snelheid neit overschrijd, als hij niet kan starten is hij dus gewoon legaal na een ongeluk zo redeneer ik
 
Speedmaniac said:
mja 50cc mhr-r bestaat sinds kort

ik weet da ht illegaal is maar als de cilinder inhoud niet meer dan 49,9cc is is het legaal en de constructie snelheid neit overschrijd, als hij niet kan starten is hij dus gewoon legaal na een ongeluk zo redeneer ik

dan is je redenering compleet fout. Luister van zodra je boven de 45 gaat pakken ze je! Het doet er niet toe of je nu met een std-uitlaat rijd of met een c16 het enige verschil is dat ze je minder snel zullen tegenhouden als je stilstaat omdat een c16 natuurlijk opvalt. Dus maak er gewoon een kruis over en blijf rustig std rijden.
 
reinoud said:
Me pa zit in verzekeringen en met een andere uitlaat zit je al fout..., maar ik zou als ik jou was gewoon een 50 cc van airsal halen met een 17.5 amal ( ivm elec choke ) en dan lekker gaan rondtuffen.

Precies, of je nou met een Yasuni R en een 17,5 of met een Manston iemand aanrijdt, je bent sowieso de lul..
 
zo redeneer ik dat als je fijn MHR op de zijkant van je cill. heb dat ze zeggen van: mmm das vast geen goedgekeurde vervangende cill. als ze je uitlaat zien weten ze al hoe laat het is.
en mhr-r gaat niet egt lukken op je std. lagers. denk ik. maybe op je krukas nog wel(peusjo=12pen) maar denk tog wel andere lagers. en anders ga je je even eerst flink verdiepen in die sh+t en weet je hoe en wat en hoe je je lagers ken vervangen want anders kan je het dalijk laten doen en tegelijk alles laten vervangen pmdat meneer da8 dat het wel kon.

de mensen hier op dit forum spreken uit ervaring en wees nie eigenwijs want dat kan je je scoot kosten
 
laagvlieger said:
dan is je redenering compleet fout. Luister van zodra je boven de 45 gaat pakken ze je! Het doet er niet toe of je nu met een std-uitlaat rijd of met een c16 het enige verschil is dat ze je minder snel zullen tegenhouden als je stilstaat omdat een c16 natuurlijk opvalt. Dus maak er gewoon een kruis over en blijf rustig std rijden.

Helemaal gelijk laagvlieger, de verzekering betaalt toch niks omdat je sowiso een andere uitlaat hebt, dus koop dan gewoon een 70 en andere cabr. en dan nie meer zeuren van da mag nie want je zegt zelf dat je een grotere cilinder inhoud hebt dan 49,9 cc dus kun je net zo goed een 70 pakken. En met 200 euro kom je ook nie ver. maja als je maar steeds blijft ontkennen dan kun je beter geen topic openen.
maja iig succes nog.
 
Timmetje103 said:
Helemaal gelijk laagvlieger, de verzekering betaalt toch niks omdat je sowiso een andere uitlaat hebt, dus koop dan gewoon een 70 en andere cabr. en dan nie meer zeuren van da mag nie want je zegt zelf dat je een grotere cilinder inhoud hebt dan 49,9 cc dus kun je net zo goed een 70 pakken. En met 200 euro kom je ook nie ver. maja als je maar steeds blijft ontkennen dan kun je beter geen topic openen.
maja iig succes nog.

ik vind dat ook maar ja der zijn altijd die denken dat het ze beter weten. Sluit dit topic maar af want het is nutteloos.
 
laagvlieger said:
kzou toch overwegen om een 70 giet te nemen. Als het me goed voorstaat zijn die toch wel een pak goedkoper dan een 50 alu. Bovendien is een 50 alu veel moeilijker af te stellen, een echt snelle 50 giet bestaat volgens mij niet (correct me if i'm wrong).

het bestaat dus wel eh :d dan wordt er gewoon wat bijgevijld en de poorten zijn beetje anders, maar echt veel helpt dat niet zene, geef mij maar allu72 van hebo ;-)
 
Back
Top