wat kan ik het beste met 120eur doen

Stefan16

Well-Known Member
wat kan ik het beste met 120eur doen:
ik wil neit opvallen
stnd scoot prop eruit:

-begrenzer
-ixil sport kope ipv stnd uitlaat houden die een vastgelaste slome bocht heeft
-17.5 carb
-malossi multivar
-beurt bij dealer (+een van debopvenststaande dingen (is denk wel eens beetje nodig)
-iets anders
 
Advertisement - register to remove this

ik ga mee met de mensen die zeggen : 70cc. de andere dingen werken ZO minimaal dat het zonde van je geld is. Zelfs een 70cc is op de katana maar NET voelbaar.

En ga niet blaten dat het niet zo is aub :|
 
optrekken wel dan?
ik heb nu mn MK uitlaat weer:p en de dempergaatjes groter geboord dus nu isdie stiller en ik spuit hem zwart wat kan ik dan t best doen emt 120eur? bij mn 70pijp:p gewoon dr70 halen of carb+vario
 
Cipher said:
En betwijfel of je die verbrandingskamer vol krijgt met dat mini-spruitstukje.

Jawel.... Is 12mm doorgang toch.. Vergelijk maar eens een std. cil en pijp en ook een 12mm carb met een dr 70 en alles std. Je gaat verschil cker wel merken, of je top voelbaar veel hoger zal zitten is een ander punt maar je zult cker wel leuke trekkracht hebben voor een std scoot..
 
Polini Ntt said:
dr 70 en polini spruitstukje+ carb. dr 70 kost maar 70€, dus dan heb je der nog 50 over voor die carb + spruitstuk.

Voor de beste resultaten zou ik dit ook doen. Met een multivar of andere carbu merk je niet zoveel. Van een 70cc zul je cker gelijk koppel en ook wel top winst hebben.

en ik las iemand die zei, de begrenzer van 22 euro bij begrenzer.nl. Dies vlut, vriend van me had tot twee keer toe besteld, maar hij deed het neit. :|
 
Back
Top