Wat is het beste om te doen bij het praktijkexamen?

KKD

New Member
Ik heb vandaag mijn theorie gehaald in 1 keer en ik vraag me af wat het beste is om het praktijk aan te pakken.

Hoe ben je het goedkoopst uit? En is zo een dagcursus met gelijk je examen erachter aan iets?

Hoe hebben jullie het gedaan?

^^
 
Advertisement - register to remove this

ik heb het over meerdere dagen gedaan en dat is naar mijn idee het beste ik persoonlijk raak best snel onder stress in nieuwe situaties en de eerste dag deed ik het vreselijk maar de 2de en 3de deed ik het bijna perfect. het is voor iedereen natuurlijk verschillend maar ik denk dat dat zo het beste is. ik weet niet perse wat goedkoper is maar je moet t niet gaan overhaasten. daar komen alleen maar problemen van :p
ik hoop je hiermee een beetje te helpen
mvg
 
Ik heb bij de rijschool waar ik mijn praktijkexamen heb gehaald het verspreid over 2 dagen (wat bij hun trouwens standaard is). Je gaat een hoop nieuwe indrukken krijgen en nieuwe dingen leren. Wanneer je de eerste dag er op hebt zitten kun je er rustig even over slapen en het allemaal op je in laten werken. Ik zelf vind het persoonlijk niets om voor de ''1e'' keer op een scooter te stappen en dan dezelfde dag gelijk je praktijkexamen te rijden.
 
Als je het goedkoopste wilt is wel leuk.. Maar als je het dan niet haalt ben je als nog je geld kwijt. (achteraf betaal je alsnog meer / teveel)
Je kan dan beter iets meer spenderen zoals gezegd in post 2.. En dan verdelen over de dagen..
De eerste dag zal je waarschijnlijk wat zenuwachtig zijn (alles is net nieuw) en werkt het als je pech hebt tegen je.. Maar je kan uiteraard ook meteen goed uit de verf komen.. Is niet te zeggen..

En aangezien je al dingen weet van de eerst dag. Zijn de dagen erna een stuk fijner om eraan te beginnen.. voel je je wrs beter en wilt het allemaal beter lukken.. En zoals boven gezegd, niks gaan overhaasten.. Anders kan je wel eens van de koude kermis thuis komen..


En zie het vooral niet als een les.. Rijd gewoon normaal volgens de gestelde regels en dingen die je geleerd hebt en neem deze mee in de praktijk.
En volg gewoon goed de instructie op die je word gegeven.. Als je het als een les gaat zien, word je denk ik alleen maar zenuwachtiger van..
 
Back
Top