wat is beste wat ik kan doen

liljeffrey112

Well-Known Member
he ik heb een gilera runner sp . en hij gaat nu 80/90 omdat de begrenselaars enz er uit zijn . maar ik wil nou een Goede uitlaat er op zetten. maar Wat moet ik allemaal veranderen . moet ik dan eerst andere cilinder nemen enz ik weet niet wie kan helpen .???
 
Advertisement - register to remove this

Nej je hoeft er geen andere onderdelen op te zetten om er een andere pijp onder te hangen. Wel zul je je scooter op je nieuwe uitlaat af moeten (laten) stellen.... Als je wilt weten welke uitlaat 't meeste geschikt is moet je mar ff wat searchen....
 
liljeffrey112 said:
Umh oki . maar ik wil een newe cilinder kopen : een evo 50 of evo 70 ^o) en dan helemaal laten tunen . en daar op dan een goede uitlaat maar dan moet ik wel dingen veranderen

Haal liever een Dr 50 of een Dr 70 oid. Evo gaat wel erg hard, das meer voor de wat gevorderde mensen in de scooterwereld... Ik raad het je niet aan.. Je moet nml. heel veel dingen veranderen zoals: Krukas, lagers, carb enz.. enz... Als je vragen stelt van wat moet ik veranderen bij een andere uitlaat dan is een krukas vervangen dus echt wel moeilijk...

Sorry maar niet echt een aanrader... :)
 
Je klinkt niet echt ervaren genoeg voor een Evo, komt toch wel iets meer bij kijken ;) Beter haal je eerst een uitlaatje, die het ook nog goed doet op de iets snellere cilinders, denk aan: Yas R, Bida S2, shot. Later kun je dan kijken voor een niet al te brute cilinder, denk aan DR 70 (goede tunemogelijkheden), carb etc...

edit: Ik neem even aan dat je je scooter gewoon voor straatgebruik gebruikt, ook dat is niet zo verstandig met een toerenjankende Evo. Daarentegen is een "DR 70" cilinder met je standaard uitlaat, veel slijtvaster, minder luidruchtig en dus ook "agentvriendelijker" :p
 
maik said:
Je klinkt niet echt ervaren genoeg voor een Evo, komt toch wel iets meer bij kijken ;) Beter haal je eerst een uitlaatje, die het ook nog goed doet op de iets snellere cilinders, denk aan: Yas R, Bida S2, shot. Later kun je dan kijken voor een niet al te brute cilinder, denk aan DR 70 (goede tunemogelijkheden), carb etc...

edit: Ik neem even aan dat je je scooter gewoon voor straatgebruik gebruikt, ook dat is niet zo verstandig met een toerenjankende Evo. Daarentegen is een "DR 70" cilinder met je standaard uitlaat, veel slijtvaster, minder luidruchtig en dus ook "agentvriendelijker" :p

Precies.....

@ TS: Kijk ook eens in dit topic, erg handig: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=60091
 
jah voor straat gebruik . en soms racen tegen vrienden . maarja het valt wel onder straat gebruik jah ;) . maar me standaard uitlaat dat vind ik niet mooi er onder ik wil er een beetje een sportuitlaat onder als je snap
 
Back
Top