wat is beter de....

dj

Well-Known Member
wat is beter een polini 70cc giet of een polini corza70cc is de corza alu of giet.
en hoe doet een polini for race het op een corza.
heb ik een andere krukas nodig voor de corza.
heb ik een 17,5cabratuer nodig ja zeker is altijd beter. nou alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

de corsa is zeker beter. Een corsa is ook gietijzer. De forrace zal het zeer goed doen op een corsa en je hebt een 17.5mm of een 19mm nodig.
 
hmm.. leuk een vette 70 cc met een for race..... dat zal zeker boeken.. tsja ook leuk voor je TROMMELREMMETJES.. en je schattige kleine voorvorkJE ...... en voor de rest ben ik het met ruud eens..
 
goh, wat vinden jullie dan wel niet van puchjes die 110 gaan met 70cc
smile.gif
Ik kan uit ervaring zeggen dat die niet echt lekker remmen met die snelheid }>
 
hier in rotterdam rijden zat gasten op een kymco met 70 en zelfs 80 cc ( inderdaad ze willen dood ja) en die puch maxi debielen..... ik werd laatst in gehaald door eentje terwil hij een weelie maakte en ik reed omdat moment 90 digiteller ! toen had ik ook ff die..... Euhhhhhhh.... wat gebeurd ???????
 
Mmmm, lijkt me technisch gezien wel leuk hoe je een kymco schommelarmpje gaat verstevigen, hoe dan, door hem met een stalen pen vast te zetten ofzo. Andere veer? Ik vind mijn NRG Showa-vering waardeloos maar van een kymco..... Maar ik wens je veel succes! De remmen valt trouwens meer te doen, carbon/kevlar remblokken ofzo. Greetz!
 
Back
Top