wat is beste setup

Black Phantom

Senior Member
wat is de beste setup voor een peugeot speedfight onbegrensd.... is niet voor mezelf maar een vriend wil zijn speedfight wat harder laten lopen
gr Black Ph
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Wout
Vertel dan ff wat meer? Hoeveel €€€ kan ie besteden? Hoe hard wil ie een beetje gaan?

Nou ja hij wil hard optrekken...geen andere pijp... en liefst zacht geluidje houden...(beetje bang voor jutten) dus we halen zijn proppen eruit en welke rollen moet ik er indoen en welke sproeier enz
 
Originally posted by Black Phantom


Nou ja hij wil hard optrekken...geen andere pijp... en liefst zacht geluidje houden...(beetje bang voor jutten) dus we halen zijn proppen eruit en welke rollen moet ik er indoen en welke sproeier enz

Top maakt niet zo heel erg veel uit...
 
Originally posted by Black Phantom


Nou ja hij wil hard optrekken...geen andere pijp... en liefst zacht geluidje houden...(beetje bang voor jutten) dus we halen zijn proppen eruit en welke rollen moet ik er indoen en welke sproeier enz

Geen andere pijp maar wel meer koppel? Je zal echt niet veel harder gaan trekken door het veranderen van rollen of sproeier. Grotere carb zal wel een klein beetje helpen, maar als je echt verschil wilt merken zal je wel een andere pijp moeten
 
Originally posted by Wout


Geen andere pijp maar wel meer koppel? Je zal echt niet veel harder gaan trekken door het veranderen van rollen of sproeier. Grotere carb zal wel een klein beetje helpen, maar als je echt verschil wilt merken zal je wel een andere pijp moeten


en aan welke pijp zat je dan te denken?
 
ik denk grotere carb ( 17,5 ) en een giant 2 ofzo....( die giant 2 heet nu anders) maar je wilt niet veel herrie...dan zou ik liever een yas Z nemen.

persoonlijk vind ik dat een andere vario+ koppeling niet zoveel uitmaakt.
 
Originally posted by Aerox


Polini for Race of Yasuni Z/R doet het wel goed op Peugeot
correct me if i'm wrong
die zijn wel goed, maar als je het een beetje std wilt houden (aangezien hij bang is voor juten) kan je ook een Metal of een Giant nemen
 
Originally posted by Wout


dan vervang je ze :!
en leg er meteen dan een nieuw asje in als je toch bezig bent

Nou die gast is lekker slim geweest want heeft tijdens het sleutelen zijn olieslang niet aangesloten en heeft vrolijk zo hele tijd doorgereden.. Dus ze krukas was helemaal naar de klote zei zijn dealer.
Cilinder kon nog wel maar die krukas aan vervanging toe en zeker de lagers...
mzzl Tim
 
Originally posted by Black Phantom


Nou die gast is lekker slim geweest want heeft tijdens het sleutelen zijn olieslang niet aangesloten en heeft vrolijk zo hele tijd doorgereden.. Dus ze krukas was helemaal naar de klote zei zijn dealer.
Cilinder kon nog wel maar die krukas aan vervanging toe en zeker de lagers...
mzzl Tim

Gooi er dan meteen een goeie as in (doppler/yamashi oid) met leuke lagers dan kan je ook een vette cilinder erop zetten
 
het gaat hier toch over de beste setup, dus drop ik mijn vraagje ook maar ff...
(als het niet past ff zegge ja?)
Peugeot TKR, air cooled, onbegrenst, standaard sproeier, groene rollen, rode trekveren (beide van Leovinci), en Leovinci ZX
Trekt goed op, top is 92, meestal 85...
Wat kan hier beter???
thx
 
Originally posted by LoKa
het gaat hier toch over de beste setup, dus drop ik mijn vraagje ook maar ff...
(als het niet past ff zegge ja?)
Peugeot TKR, air cooled, onbegrenst, standaard sproeier, groene rollen, rode trekveren (beide van Leovinci), en Leovinci ZX
Trekt goed op, top is 92, meestal 85...
Wat kan hier beter???
thx

Gooi die ZX bij het vuilnis en koop een goede uitlaat.
 
Back
Top