Waar gaat het heen met deze maatschappij?

Quad Sjezer

pia = rommel
Dit las ik in de telegraaf, liefdes les, ok, maar alleen voor Marrokanen???
kansloos.jpg


En wat nog erger is:

kansloos2.jpg


Houd het netjes!
 
Advertisement - register to remove this

o nee he niet weer zon topic :|
als we voor elk voorval een topic moeten gaan plaatsen kunnen we het hier beter omdopen tot fok.nl :L :r
we weten allemaal waar dit op uitloopt, een ABUS :L
dus nok gewoon met die onzin te posten.
 
hahah dat marokanen prutsers zijn klopt wel, check ze altijd triest fluiten chillend bij een metrobaan/ of centrum etc

hebben die kerels geen internet thuis ofzo?> ownee dat kan je niet stelen
 
Mja was over die liefdes les @ TV rijnmond, zegt zown turk; ja als mensen fluiten naar turkse meisjes slopen we ze, maar na nederlandse meisjes niet.

Ophoeren met die mongolen, laat ze maar fluit in hun eigen land.
 
gister nacht op netwerk gingen ze het hebben over die tasjesdief.
gingen ze wat kleine maroc kiddo's vragen wat ze ervan vonden, het kwam er op neer dat ze het moord vonden.
toen de reporter zei dat de jonge dat tasje had gestolen zeiden ze "mar meneer dat ies normaal" waarop de reporter zei "nee, dat is niet normaal!" "meneer meneer, iedereen steelt, als iemand niet kijkt hoor je dingen te jatten" :X ik dacht echt wtf is dit voor kut land :X
 
Funk_dm said:
gister nacht op netwerk gingen ze het hebben over die tasjesdief.
gingen ze wat kleine maroc kiddo's vragen wat ze ervan vonden, het kwam er op neer dat ze het moord vonden.
toen de reporter zei dat de jonge dat tasje had gestolen zeiden ze "mar meneer dat ies normaal" waarop de reporter zei "nee, dat is niet normaal!" "meneer meneer, iedereen steelt, als iemand niet kijkt hoor je dingen te jatten" :X ik dacht echt wtf is dit voor kut land :X

en het ergste is nog wel dat ze voor zo'n fucker die gewoon z'n verdiende loon krijgt ook nog een stille tocht gaan organiseren enzo, bloemetjes neerleggen....zelfde verhaal als bij die maroc die die leraar had doodgeschoten op het Terra College; fuck die ventjes laat ze lekker hun straf krijgen....
 
ust power said:
en het ergste is nog wel dat ze voor zo'n fucker die gewoon z'n verdiende loon krijgt ook nog een stille tocht gaan organiseren enzo, bloemetjes neerleggen....zelfde verhaal als bij die maroc die die leraar had doodgeschoten op het Terra College; fuck die ventjes laat ze lekker hun straf krijgen....

Toen wilde ze de leraar nog aan gaan klagen wegens het niet wille helpen van die maroc en dat hij zo veranderde in een moordenaar

Ik kan hier veel dingen gaan lopen vertelle maarja , Nederland is gewoon KUT op dit moment , ze zijn veelste fout bezig

Liefdes lessen voor allochtonen , gvd hoeveel rollerbanken extra moeten ze ervoor neerzette :X

Belastingen omhoog , hoppa al het zuur verdiende geld gaat naar doelen waarvan je denkt? Als die mensne er niet waren geweest hoefde het er ook niet naartoe :X
 
Back
Top