Waar erger jij je aan als je op de weg zit? #2

Gister een irritant marokaantje op een fiets, stoplicht stond op rood en ik zag al dat ie doorfietste terwijl het voor mij groen was om rechtsaf te slaan. Gelijk em op 3cm na niet voor z'n donder gereden en boven op de toeter geramd. Joch viel van schrik van z'n fiets af. Ophoeren.

Je had 'm gewoon moeten scheppen, k*tvolk denkt dat het overal Marokko is :+
 
o nee? zijn dat geen bestuurders dan ?

Hier in Leeuwarden hebben we een rotonde (voor de bekenden bij de Renault garage) en dan rij je met 3 4 auto's de retonde op en dan stopt de voorste omdat hij fietsers laat voorgaan die geen voorrang hebben, dus de 3 achter op volgende auto's moeten ook vol in de remmen.
 
Als ik met een diesel in de file sta laat ik hem lekker op ralentie lopen en intreseren me die 50meters geen klote :).

Een niet al te kleine benzinemotor kun je ook stationair in de 2e versnelling laten rollen hoor, 1e versnelling kan vrijwel altijd denk ik.
 
Een niet al te kleine benzinemotor kun je ook stationair in de 2e versnelling laten rollen hoor, 1e versnelling kan vrijwel altijd denk ik.

Kan volgens mij met elke oud zolang het maar niet erg bergopwaarts gaan oid.
1L arosa van m'n vriendin doet t ook.. ik zit ook wel is te kutten.. zonder gas bij geven van z'n 1 naar z'n 5 schakelen in de file.. 5 stationair = 30km/h :p

Ook makkelijk in de 30km zones hier.. mensen irriteren :D
 
Kan volgens mij met elke oud zolang het maar niet erg bergopwaarts gaan oid.
1L arosa van m'n vriendin doet t ook.. ik zit ook wel is te kutten.. zonder gas bij geven van z'n 1 naar z'n 5 schakelen in de file.. 5 stationair = 30km/h :p

Ook makkelijk in de 30km zones hier.. mensen irriteren :D

Mijn ibi doet het ook, 45km/u in zn 5 met je voetjes op het dashboard :W
 
nee als een gek gas gaan geven en weer vol remmen, ook goed voor je auto.

met automaat lekker in de D laten rollen :#

Daar kan ik ook zo slecht tegen.. Als je in een lange rij staat te wachten voor het stoplicht en dat mensen dan als een gek gaan optrekken (ik kan niet zien wat er voor gebeurd) en dan weer vol op de rem gaan :X
 
Back
Top