Waar erger jij je aan als je op de weg zit ?

Status
Not open for further replies.
wedden dat ik doorloop?
daar kan ik me dus dood aan ergeren mensen die de regels aan hun laars lappen

of bijv net 10 km te langzaam gaan rijden

en werkverkeer :X
 
Op het aller laatste moment, als je net stil staat. Toch voorrang krijgen terwijl je van links komt !!!!
OM TE HUILEN.
 
WTF, mensen op het zebrapad? :? Ik zou gewoon doorrijden!

:D


Als er zo'n asociaal probeert om nog net ff gas bij te geven zodat mensen niet over kunnen steken, doe ik altijd net alsof ik dat zebrapad opstap, laat ze de tyfus genieten.

Vandaag ook, reed door het Bersche bos ( denk dat sommige dit wel kennen ), smalle 1-baans weg, met af en toe een passeerplaats, komen er 3 mongolen door een bocht knetterhard aanrijden, terwijl ik nergens uit kon wijken, of ik moest in de slootkant gaan staan. Maar aan hun kant was wel een passeerplaats. Ipv netjes wachten, gewoon doorknallen. Groot licht maar aangezet, en een paar keer die auto ingeschenen. Pleur op.
 
Als mensen zelf fout zitten, maar jou de les gaan lezen. Zaterdag dus gehad met zo'n malloot die met tot mijn werk achtervolgde. Toen hij bij mn baas ook geen gelijk kreeg ging de familie met hangende pootjes naar buiten.
 
Ergernis #1: Ik rijd veel in Almere en hier zijn super veel rotondes en ik heb zo'n schijthekel aan mensen die hun knipperlicht niet gebruiken als ze afslaan. De bedoeling is juist dat iedereen soepel door kan rijden en 9/10 keer moet ik helemaal stoppen omdat er een mongool zijn knipperlicht niet gebruikt.

Eergister ook een bumperklever in een 30 zone, het was al donker en die vent zat een paar minuten letterlijk 0,5 meter achter me....Dan ga ik dus gewoon exact 29 rijden, oppleuren!
 
van het weekend had ik er weer 1 op de snelweg. Zo'n blonde belgische muts (hoe kan het ook anders), die stug op de middelste baan blijft rijden terwijl de weg leeg was. Ik ging ook naar de middelste baan, ff seinen en ja ze ging aan de kant, om vervolgens toen ik er voorbij was, weer vrolijk naar de middelste baan terug te gaan. 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top