Waar erger jij je aan als je op de weg zit ?

Status
Not open for further replies.
Ik erger me aan te veel dingen op de weg, waardoor ik soms best asociaal kan gaan rijden.... waardoor mensen zich weer aan mij gaan zitten ergeren.


-Te lang links, geef ik een seintje dat ze op moeten zouten, of ik ga er rechts voorbij

-70 waar je 80 mag, ga ik zitten douwen

-Mensen (vrouwen voornamelijk :+) die niet weten wat ze moeten doen in een bepaalde situatie en midden op een kruispunt gaan stil staan.... dan ga ik echt VOL op de toeter hangen en kk hard schelden :D waardoor ze helemaal in paniek raken. Heerlijk.

-Mensen die mij afsnijden omdat ze hun dooie hoek niet checken. (blijf ik af en toe express rijden om ze te laten schrikken :+ miss leren ze het dan ooit)

-Mensen die klagen over bumperklevers. Ik heb er zelf NOOIT last van... puur omdat ik niet links blijf plakken, en me gewoon aan de snelheid houd of iets erboven (of met de motor soms ver erboven) Ik ga zelf ook nooit kleven als iemand zich gewoon aan de snelheid houdt.... en als iemand dat wel bij mij doet, laat ik hem ff schrikken met de remlichten.

-Geen richting aangeven op rotonde vind ik echt kk hinderlijk, die mensen moeten ze echt opnieuw laten afrijden. Ik geef altijd richting aan als er iemand wat aan heeft.
Als er niemand rijdt, doe ik het btw niet.

-Iemand die mij zo nodig in moet halen en vervolgens voor mij voor het orange stoplicht gaat stoppen. (die staat denk ik wel op #1 bij mij :X :X) Dan ga ik er dus op een andere baan voorbij, boeiend of het de baan is voor links of rechts af.

-Mensen die in de file tussen de linker en middelste baan blijven wisselen om 5 sec eerder thuis te zijn en TOTAAL geen rekening houden met eventuele motorrijders die dus tussen die 2 banen door rijden.

-Lesauto's die 30 rijden waar je 50 mag
-Bejaarden die alleen hun ogen nog maar dicht hoeven te doen
-Vrouwen die hun make-up belangrijker vinden dan het verkeer
-Niet hands-free bellen en mij over het hoofd zien/geen richting aangeven/kk langzaam rijden/etc
-Motorpolitie die mij op de bon slingert voor 20 te hard terwijl ze zelf echt hard blazen. (altijd links met 150 op de snelweg, kleven etc)

Laatst kwam ik mijn grootste ergernis aller tijde (/gedeelde 1e plaats) trouwens weer tegen. Ik reed zonder licht op de fiets en kreeg een prent daarvoor.... prima, niet moeilijk over gedaan... mijn fout.
Loop ik verder... kom ik onderweg zo'n vent tegen die met zijn vrouw de hond aan het uitlaten was die me dan zegt: ''tja, moet je maar je licht aan doen''
Die heb ik dus helemaal de tyfus in gescholden, kk nazi. BLEG :r






Zo, dat was weer aan aardig lijstje ergenis :p moest er ff uit. Dank u :+
 
dat heb ik gvd een keer meegemaakt , op een provinciale weg die overgaat in de bebouwde kom waar je 50 mag ging die kerel ineens vol op de rem omdat er wat fietsers over wouden steken die niet eens voorrang hadden en die ook gewoon netjes stonden te wachten 8P toen heb ik wel met gebaren gewerkt :p wat een lul

Belachelijk inderdaad... Ik zie het vaak op rotondes, gaan mensen een hele rotonde vol laten lopen omdat ze zgn. "sociaal willen doen"... 10 auto's onverwachts op de rem (met alle eventuele gevolgen van dien) en 1 of 2 personen die geen voorrang hebben, en vaak ook niet willen...

-Te lang links, geef ik een seintje dat ze op moeten zouten, of ik ga er rechts voorbij

-70 waar je 80 mag, ga ik zitten douwen

-Mensen (vrouwen voornamelijk :+) die niet weten wat ze moeten doen in een bepaalde situatie en midden op een kruispunt gaan stil staan.... dan ga ik echt VOL op de toeter hangen en kk hard schelden :D waardoor ze helemaal in paniek raken. Heerlijk.

-Mensen die mij afsnijden omdat ze hun dooie hoek niet checken. (blijf ik af en toe express rijden om ze te laten schrikken :+ miss leren ze het dan ooit)

-Mensen die klagen over bumperklevers. Ik heb er zelf NOOIT last van... puur omdat ik niet links blijf plakken, en me gewoon aan de snelheid houd of iets erboven (of met de motor soms ver erboven) Ik ga zelf ook nooit kleven als iemand zich gewoon aan de snelheid houdt.... en als iemand dat wel bij mij doet, laat ik hem ff schrikken met de remlichten.

Aso :X
 
Yeah I know :+ sorry

Meestal rijd ik best netjes trouwens hoor :) alleen sommige mensen weten gewoon precies hoe ze het bloed onder mijn nagels vandaan moeten halen.
 
ik ergens me aan 'pakken' in die zwarte stations die altijd tot het laatst doorrijden bij invoegen 3-->2 baans, meestal knal ik em dan voor de helft op hun weg 200m voor het invoegen.


Kreeg nog een middelvinger van een opa van 70, maar waarom weet ik niet:D
 
heb doooodhekel aan mensen die niet kan parkeren in sijn kutparkeervak!!!!:|

trouwens k erger me ook aan heel veel dingetjes
ongever zelfde als jaspah se verhaal:)
 
uhm... ik haal altijd in met de snelheid waarmee ik ook rechts rijd.
Waarom extra gas bij geven als je al harder gaat als de persoon voor je ?

Ik erger me aan mensen die bij het ritsen wachten tot het aller aller laatste moment.
En van die mensen die overal net iets te langzaam rijden en TE VAAK remmen.
ritsen bedoelde ik trouwens idd
 
wat verstaan jullie onder te lang links zitten dan ?

ik zit soms ook vrij lang links, maar dan wel 140-150 of iig hard genoeg om niemand op te houden. laatst nog van hier naar rdam (A15 als het goed is) gereden en gewoon een dik een half uur niet van de linkerbaan afgeweest :D en naar mijn weten niemand opgehouden.

of vinden jullie dat ook aso ?
 
wat verstaan jullie onder te lang links zitten dan ?

ik zit soms ook vrij lang links, maar dan wel 140-150 of iig hard genoeg om niemand op te houden. laatst nog van hier naar rdam (A15 als het goed is) gereden en gewoon een dik een half uur niet van de linkerbaan afgeweest :D en naar mijn weten niemand opgehouden.

of vinden jullie dat ook aso ?

je rijdt al hard genoeg en niemand rijdt dus achter je aan dan is er niks aan de hand:)

maar als je te lanzgaam rijd en iemand komt ahcter je AANrijden en je gaat niet naar rechter

daar erger ik me dus aan!!!!

trouwnes voor mij geldt t snelheid geen rol, linksplakkers ZIET MIJ toch wel aankomen maar ze laten mij niet voorbij gaan:| omdat ze denken dat ze al hard genoeg rijd:D
 
Zodra ze links voor mij zitten en makkelijk rechts kunnen.

-edit-

Ik Laatst kwam ik mijn grootste ergernis aller tijde (/gedeelde 1e plaats) trouwens weer tegen. Ik reed zonder licht op de fiets en kreeg een prent daarvoor.... prima, niet moeilijk over gedaan... mijn fout.
Loop ik verder... kom ik onderweg zo'n vent tegen die met zijn vrouw de hond aan het uitlaten was die me dan zegt: ''tja, moet je maar je licht aan doen''
Die heb ik dus helemaal de tyfus in gescholden, kk nazi. BLEG :r

Helemaal mee eens, of ze hun schijnheilige bek niet kunnen houden.
 
je rijdt al hard genoeg en niemand rijdt dus achter je aan dan is er niks aan de hand:)

maar als je te lanzgaam rijd en iemand komt ahcter je AANrijden en je gaat niet naar rechter

daar erger ik me dus aan!!!!

trouwnes voor mij geldt t snelheid geen rol, linksplakkers ZIET MIJ toch wel aankomen maar ze laten mij niet voorbij gaan:| omdat ze denken dat ze al hard genoeg rijd:D

DUDE, typ eens fatsoenlijk :X
 
wat verstaan jullie onder te lang links zitten dan ?

ik zit soms ook vrij lang links, maar dan wel 140-150 of iig hard genoeg om niemand op te houden. laatst nog van hier naar rdam (A15 als het goed is) gereden en gewoon een dik een half uur niet van de linkerbaan afgeweest :D en naar mijn weten niemand opgehouden.

of vinden jullie dat ook aso ?

Nope, dat doe ik ook.
Maar zodra iemand er langs wilt ga ik gewoon opzij :)
 
ik ergens me aan 'pakken' in die zwarte stations die altijd tot het laatst doorrijden bij invoegen 3-->2 baans, meestal knal ik em dan voor de helft op hun weg 200m voor het invoegen.


Kreeg nog een middelvinger van een opa van 70, maar waarom weet ik niet:D

Fijn ben jij.... krijg je autorijdend nederland dus niet aan 't verstand gebracht eh.

Waarom zou je dan ook nog gaan lopen piepen dat er meer asfalt komen moet als het toch niet helemaal gebruikt word?
Die baan dient gewoon helemaal gebruikt te worden, zie ook altijd mensen 't gat dicht rijden.
Werkt dus alleen maar tegen en de eventuele file word alleen maar langer.

Wél is het natuurlijk zaak dat je ook in KAN voegen, dus niet je auto op het einde parkeren waar geen ruimte is. 9/10x kan dit wel, maar word zoals ik al zei word het gat dicht gereden.
 
Als je max 100 mag en ik rij 140 op de linkerbaan zal ik niet na elke auto naar rechts gaan, maar zit er dan nog iemand achter me die nog meer haast heeft ga ik gewoon aan de kant en laat hem voorbij en dan ga ik ook weer naar links.

Links blijven zitten met 110 is gewoon super irritant en ik moet me dan ook echt inhouden als hun gaan gebaren :p

Idd, leven en laten leven :p
 
Mensen die klagen over bumperklevers. Ik heb er zelf NOOIT last van... puur omdat ik niet links blijf plakken, en me gewoon aan de snelheid houd of iets erboven (of met de motor soms ver erboven) Ik ga zelf ook nooit kleven als iemand zich gewoon aan de snelheid houdt.... en als iemand dat wel bij mij doet, laat ik hem ff schrikken met de remlichten.

Je hebt er nooit last van, maar je remt wel als iemand dicht op je zit? :rolleyes:
 
ow nog zoiets, centrum Rotterdam....

wat hebben al die mensen toch daar, al die negers lopen daar gewoon door op zebra paden ook als het er fucking druk is. Een paar weken terug dacht ik nog mooi snel door te kunnen maar binnen een paar seconden loopt er weer een oneidige stroom negers voor je neus langs... bij de 2e poging toch maar ff asociaal gedaan en door gereden, en dan beginnen ze doodleuk op het dak vd auto te kloppen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top