This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vtm....

Status
Not open for further replies.
Ik heb wel mooie duidelijke pics van die c20 van de Jager @ Jubbega..

Iemand wat space ?
 
Last edited:

Jolly Moto [SP]...
 
Onze IST scoot kan wel een testscoot worden hoor... pijpjes bij tino afleveren en we testen in het wilde weg.... Is toch een standaard cilinder
 
Originally posted by Boyd
Toch reed twins op Oisterwijk wel met een TEAM2k pijp.

Ze reden idd met de Team2k maar wel op de Speed Zip, de Evo Zip [met Hr2] hadden ze ook bij maar daar knalde de koppeling van uit elkaar..

Verder ben ik bezig met een masale Piaggio test met o.a Team, Speed & Cross (std. en bewerkt) met het hier al 3x voorbij gekomen lijstje met pijpen, binnekort dus meer nieuws -:-

De bank gaat overuren maken :+
 
Hier een picje van de C20 van de Jager... voor zover ik kan zien is ie zo standaard als het maar kan



Interresante discussie over de c20 .. is dus een flink koppelmonster ?

Zie verder een Malossi binnenrotor / MHR Speed ? / 28 Dell`Orto.

Niet echt een schrikwekkende setup .. vooral bij die 28 dell`orto zet ik men vraagtekens of is het een vlakschuif ?
 
Originally posted by BiaggiRox
Ja klopt, dat hebben ze laatst veranderd.
Ze hadden toen de MVT verwisseld voor een MHR ontsteking met 0,8pk winst...

op het behaalde resultaat in lely?
Is deze foto dan niet @ lelystad gemaakt?
 
zou niet weten waarom er geen veertje op kan...

er zit geen verschil in pk's tussen ronde en vlakke schuiven van carbs het is alleen gasreactie .....

en het vermogen zal merendeels uit de cilinder komen die goed is pasgemaakt aan de uitlaat....

de combo is waarschijnlijk perfect
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.