Vtm....

Status
Not open for further replies.
Die carb is deze zeer waarschijnlijk: 26mm dellie uit de malossi set zoals ze er bij de jager zoveel hebben, kan ook een 28 zijn hoor dat zie ik zo ook niet.
3.jpg


Vraag me alleen af waarom topics over vermogen enzo vaak uitrollen naar De Jager check: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=32829&pagenumber=4 ..doen die gasten iets per ongeluk heel goed ofzo want het is steeds weer Die De jager die het meeste vermogen haalt met opzich simpel spul. Tsja een cross cilinder, MVT en een C20 zie ik niet als top-of-the-bill spul. Check de projecten en het is allemaal malossi en polini. Mjah misschien vat ik het wel niet helemaal als RS-rijder ofzo
 
tis gewoon een ronde 28 en dat veertje kan er ook gewoon op, en aan de uitlaat zijn geen grote dingen veranderd, maarja, je weet hoe nauw het komt op zulke blokjes.

wat is dit toch altijd leuk om te lezen, flink te speculeren met zijn allen.
 
Re: ej

Originally posted by DNa power
idd stelt hij niks voor ook aleens getest rpm van die uitlaat ligt ook maar op 13.200 |(

Ja dus? Ik had op Lely 20,1 pk @ 13.200 RPM....
 
een paar jongens die ik ken hebben een heel gesprek met de Jager gevoerd en ze zeiden zelf dat ze niks aan die C20 gedaan hebben...
 
Originally posted by The One
voorlopig is de C20 voor Pia nog de pijp to beat....

Ruud, sorry, maar dit slaat echt nergens op gewoon. Je zegt net zelf ook dat elke pijp anders reageert op een getunede cilinder, en vervolgens ga je zeggen dat c20 DE pijp is om dat daar eenmalig een hoog vermogen mee is gescoord.

Er is geeneen uitlaat HET BESTE in mijn ogen, ik weet zeker dat de jager met bijvoorbeeld een Team2k ook zo ongelooflijk hoog zou scoren, misschien nog wel hoger, maar zijn ze met de c20 toch voor het koppel gegaan, je weet het niet.
 
De jager heeft gewoon een leuk snel ding neergezet.
Maar wisten we dat al niet al heeeel lang.
Is volgens mij al de 4 duizendste keer dat dat gezegd wordt.
Een c20 is gewoon een hele goede pijp.
Weegt alleen veel te veel.

-:-
 
Ik ben het helemaal eens met Kenan.

Een "uitlaattest" is alleen leuk voor degene waarvan de testscooter is, want een uitlaat reageert niet hetzelfde op elke setup.

C20 de uitlaat to beat?

Getest op mijn Runner (Evo70 tuned): C20 vs Hebo R2
Bij beide tests gezocht naar de juiste afstelling voor een goede vergelijking.
C20 veel minder koppel, ietsje meer toeren.
Resultaat 1 pk minder dan HR2.
De C20 van Thomas werd vervolgens vervangen door een HR2, met goed resultaat zoals we weten.

Echter bij Remie was de HR2 compleet KUT, in vergelijking met Speed uitlaat 1,5 pk verdwenen bij hetzelfde toerental. Koppelverlies dus.

Een algemene test is in mijn ogen compleet waardeloos, je moet voor je eigen setup op zoek gaan naar een goede pijp.
 
Last edited:
Juist.

Dan zou je een identieke setup moeten hebben met een identieke afstelling en nog alleen maar in de buurt komen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top