Vtm....

Status
Not open for further replies.
Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen, ik zeg alleen dat het mogelijk is dat op de ene setup deze uitlaat het beter door voor jou.. en op de andere die uitlaat..
De enige die er vooral het meeste profijt van haalt is degene wat ermee test en dat is dus Mol..
Ik gun het hem wel.. :P

Waarom niet. Omdat ik er dan 4 tot me beschikking heb straks. Iets teveel van het goede Tino. Maarja, als ik een sponsor vind.. Is het niks voor jou, sponsor je mij een cilinder, leen je de nrg voor ontwikkeling van je nieuwe uitlaat ;)
Mag je daarna de cilinder houden in ruil voor de nieuwste Pia VTM :*

Originally posted by Kenan
Gast, hij zegt het zelf al..

Ik quote "Het is namelijk zo dat een pijp op elke getunede cilinder wel anders presteerd"

Wat heb je dan aan een vergelijking als het zowiezo anders presteert ?!!

Niks. Geen enkele bijgewerkte cillinder is hetzelfde.
Daarom zou je ook moeten testen op een cillinder met standaard timing (voor de 3e keer...)
Plaat voor je kop ofzo?! :|

Edit: ter toevoeging om nog (nuttig) ontopic te gaan, misschien een Fabrizi pijp als iemand deze ter beschikking heeft, ik betwijfel het :D

Je eigen DPR er ook in meenemen :). Verder heeft Mol er idd het meeste aan. Kijk maar eens terug naar mijn testavondje. Daar was geen touw aan vast te knopen. Anders test je een minarelli TJT op Pia :D.
Originally posted by Mol
Daarom vind ik het ook niet erg om te testen. Ik heb er zowieso wat aan. Of het voor de rest wat is is maar afwachten :D
Ik heb ff een klein lijstje gemaakt van uitlaten.
Team 2k, team 2k3, VTM, IS, c20, PR 1/2?, TJT F1, HR2.
Nog toevoegingen ofzo?

Ow trouwens, ik stel mijn scooter wel ter beschikking als we ALLE mina pijpjes gaan testen die het leuk doen op brute 70cc. Ben toch een half jaartje weg naar Australie (houden jullie me dan wel op de hoogte ;)).

Pijpjes waarvan je vermoed dat het nix is kun je nog wel testen natuurlijk (als je de beschikking er over hebt), als je die niet meeneemt in de test weet je nog niets. Hoe meer pijpen er op dezelfde manier getest worden des te beter (dan doel ik natuurlijk niet op nrxjes ofzo maar op uitlaten die bedoeld zijn voor hoogtoerig 70cc spul)

Re: ej

Originally posted by DNa power
idd stelt hij niks voor ook aleens getest rpm van die uitlaat ligt ook maar op 13.200 |(
En mol scoort bij ongeveer hetzelfde toerental bijna 20 pk ;)

Dus planning is:

Twinner
NRX
yasuni r
C16
Black swan

Op mols scooter?
:)

To the point jongens,maak een lijst met pijpen die het echt goed doen en hou het daarbij,en kies een scooter om het op te testen.
Iedereen die nu loopt te blaten schijnt te vergeten dat sommige pijpen een brede range hebben en het zowel standaard als tuned heel erg goed doen.

-:-

Originally posted by Vanquish
Alle pia op mols scoot testen en wie wilt mina scoot beschikbaar stellen?
Ik als je kan lezen. Heb al het 1 en ander getest 8). En Tino, leuke pijpjes hoor ;). Jammer dat ik er geen meer krijg :P

Status
Not open for further replies.
Back