Vtm....

Status
Not open for further replies.
Originally posted by David
Bart heeft Anthony zelf nog niet getest met een Team2k3 pijp?

Nee, dankzij z'n achterlijke k****rburen kan het helemaal nix meer testen dat een beetje interessant is... Zal hij eerst moeten verhuizen...
 
Ik vind als er getest moet worden moet je een standaard cilinder nemen .. anders valt er niet te zeggen wat beter of slechter is.

Het is namelijk zo dat een pijp op elke getunede cilinder wel anders presteerd.

Een standaard cilinder is overal gelijk dus eerlijk vergelijk en moet overal ongeveer dezelfde uitkomst geven.

Van de VTM weet ik dat ie altijd knalt waar dan ook op.
Maakt ook niet bizar veel uit wat voor rollen of wat dan ook, hij knalt meestal veel feller lekkerder en vult beter.... zie ook de mengselverhouding die helemaal strak blijft.

Dit had ik met de C20 niet en met de Kundo moest ie ook akelig arm bij me.

Maar goed desalnietemin ik hoor niemand meer over de C20 voor PIA terwijl daar toch nog de bruutste prestatie op het moment mee is neergezet.....;)

Team is niet alleen wat de klok slaat mannen voorlopig is de C20 voor Pia nog de pijp to beat....met een mooie gedachte en terugblik aan Lelystad... wat knalde dat ding kenkerhard...

Ik weet wel zeker dat onze vriend Tino er weer een uitdaging bij heeft maar hij komt zeker met iets zeer knallends... zo niet het meest knallende ....



Groeten
 
Het mooiste zou idd een std speed / manston / evo zijn. Geblokkeerd meten lijkt mij ook beter omdat je dan ook een idee krijgt van het toerengebied waar de pijp het beste in presteerd en dat je niet verschil in afstelling zit.

Lijstje van pijpen die de moeite waar zijn om te testen:

Yasuni C20
Hebo Racing 2
MHR Team 2000
MHR Team 2003
Metrakit Pro Race
Polini Evo 7
IS Tuning pijp
DPR
KRD F1
TJT F1

Wie heeft er nog aanvullingen :)
 
Originally posted by Boyd
De Jager heeft een c20 op hun NRG

Inderdaad en ik hoor niemand over die pijp voor Pia .. ik denk dat dit niet zo slim is...

Jager heeft voldoende bewezen dat dit dingetje BEUKEND kan zijn

Het hoogste koppel wat ik ooit op een 70 cc scooter gezien heb...

Enne tweede hooste vermogen is door Twins gezet met alweer geen TEAM-pijp... maar Hr2 dus ....
 
Originally posted by Boyd
Het mooiste zou idd een std speed / manston / evo zijn. Geblokkeerd meten lijkt mij ook beter omdat je dan ook een idee krijgt van het toerengebied waar de pijp het beste in presteerd en dat je niet verschil in afstelling zit.

Lijstje van pijpen die de moeite waar zijn om te testen:

Yasuni C20
Hebo Racing 2
MHR Team 2000
MHR Team 2003
Metrakit Pro Race
Polini Evo 7
IS Tuning pijp
DPR
KRD F1
TJT F1
VTM.... -:-
Wie heeft er nog aanvullingen :)
 
Ik weet niet of er een PR2 is voor pia, voor mina is hij er wel.
Ik moet het eerst ff overleggen met Fred. Kijken wat hij ervan vind. Verder wil ik ook wachten tot mijn eigen cilinder terug is, dat zal wel januari worden ofzo.
En dan zal ik me maar opofferen om een zuigertje op te branden.

Originally posted by Boyd
En Mol weet gelijk welke pijp hij moet gaan kopen ;)
Laten maken ;)
 
Originally posted by The One
Inderdaad en ik hoor niemand over die pijp voor Pia .. ik denk dat dit niet zo slim is...

Jager heeft voldoende bewezen dat dit dingetje BEUKEND kan zijn

Het hoogste koppel wat ik ooit op een 70 cc scooter gezien heb...

Enne tweede hooste vermogen is door Twins gezet met alweer geen TEAM-pijp... maar Hr2 dus ....

Toch reed twins op Oisterwijk wel met een TEAM2k pijp.

Bart: Metrakit Pro Race staat en stond er tussen hoor

D.J.: VTM voor Pia is er nog niet

Mol: Je bent te goed voor deze wereld 8P
 
Originally posted by The One
Ik vind als er getest moet worden moet je een standaard cilinder nemen .. anders valt er niet te zeggen wat beter of slechter is.

Het is namelijk zo dat een pijp op elke getunede cilinder wel anders presteerd.
Ik neem op een std getimede cilinder en geen std 50cc cilinder ?
Anders vind ik je stelling nl nogal onzin.. 8P

Verder zal iemand die er serieus mee bezig is nooit met een std getimede cilinder ergens banken om een top-vermogen/prestatie te halen..
Je stelt je setup toch op elkaar af en wat heb je er dan aan als de VTM het goed doet op een std getimede EVO als jij bijv. met een getunede Speed rijdt ?!

Je wilt toch een uitlaat hebben die het BESTE voor JOU presteert.. ?
Niet een uitlaat die algemeen gewoon als goed bestempelt wordt..
 
Gast, hij zegt het zelf al..

Ik quote "Het is namelijk zo dat een pijp op elke getunede cilinder wel anders presteerd"

Wat heb je dan aan een vergelijking als het zowiezo anders presteert ?!!
 
Daarom vind ik het ook niet erg om te testen. Ik heb er zowieso wat aan. Of het voor de rest wat is is maar afwachten :D
Ik heb ff een klein lijstje gemaakt van uitlaten.
Team 2k, team 2k3, VTM, IS, c20, PR 1/2?, TJT F1, HR2.
Nog toevoegingen ofzo?
 
Zie hier boven ;)

Mol zal er zelf idd het meeste aan hebben, dat neemt niet weg dat het voor de rest ook heel interessant is om te kijken wat deze pijpjes doen ten opzichte van elkaar op dezelfde setup.
 
Omdat je het op een cilinder test die niet zo is aangepast zodat 1bepaalde uitlaat het meeste voordeel haalt omdat die cilinder op die manier getuned is.
En dus kan je met een std Evo MHR oid de uitlaten beter met elkaar vergelijken.
Weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen :p .
 
Iedereen snapt wel wat er bedoeld word. Maar ik ga geen nieuwe speed kopen om voor jullie te testen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top