Vtm....

Status
Not open for further replies.
Ik zie alleen maar metalen bananen 8P

Mooi werk , ben benieuwd naar de pic waar alle pijp op staan als ze klaar zijn :O

Hier een pica van alle bochtjes.....pffffffffffffff.

bochtenall.jpg

-:- (lamme klauwen dus)

Zoals je wel zal weten ben ik ook met de racescoot van Kees van Dijk bezig.
Misschien rolt daar nog wel wat interessants voor jou uit Daniel.....wie weet.
Ik heb de pijp die ik voor P de B heb gemaakt (die nieuwe die eigenlijk voor topscoot is) erop getest en die zat gelijk al boven het vermogen van zijn huidige pijp.
Dus zo heel erg moeilijk zal dat niet zijn.

-:-

Originally posted by dani
beter, ook een peniskoker in mijn maat :)

mooi werk:W

Originally posted by Valentino...
Ik heb de pijp die ik voor P de B heb gemaakt (die nieuwe die eigenlijk voor topscoot is) erop getest en die zat gelijk al boven het vermogen van zijn huidige pijp.

who knows, zorg eerst maar dat je je klanten allemaal gelukkig heb gemaakt.
Dan zien we dan wel weer verder :)

Originally posted by Valentino...

Interessant, die DPR van Kees van Dijk was ook wel heel erg kort vind ik. Topvermogen bij 14900 rpm, redelijk 8P

Ik ben benieuwd wat je van onze (std klasse) DPR vindt, we komen wat mij betreft zeer spoedig langs om te banken. Mijn Runner is alweer rijklaar iig, alleen de racer nog ff in elkaar knallen...

Originally posted by Joël
Interessant, die DPR van Kees van Dijk was ook wel heel erg kort vind ik. Topvermogen bij 14900 rpm, redelijk 8P
maar hij pakte wel meerdere keren pole, dus dan zal het toch niet geheel verkeerd zijn.

Ach ja. Eerlijk gezegd heb ik topscooters gezien die 13.5 draaiden met een goed vermogen en koppel en ik heb ze ook over de 15k zien gaan met ook een goed vermogen en koppel.
Verder ben ik toch wel erg nieuwschierig naar Tino's uitlaten voor de SOBW races!

Originally posted by dani
maar hij pakte wel meerdere keren pole, dus dan zal het toch niet geheel verkeerd zijn.

Ik zeg ook zeker niet dat het verkeerd was, hij had een aardig hoog vermogen, alleen scoorde Pellenberg in Lelystad hoger op de bank ondanks dat hij zo'n 1400 rpm lager zit. Ik weet natuurlijk niet of beide scooters perfect waren afgesteld,enz.. maar het geeft toch een indicatie denk ik.

Veel toeren is leuk natuurlijk, als er ook maar meer vermogen uit komt, anders werkt het meestal alleen in je nadeel...

Ding van Kees liep toen niet zoals normaal. Zelfde verhaal met Orhan. Op de bnak in Lelystad dus.
Ik heb beide machines meerdere malen op de bank gezien. Ook @ Koopmans.

Status
Not open for further replies.
Back