Originally posted by Mol
PM's doe ik niet aan en als je me echt op me pik wil trappen moet je zeggen dat NX voor neppers is, dat heb ik nog nooit gehoord.
Dus laten we in vrede met elkaar leven en als je uitgeluld bent niet opeens rare dingen gaan zeggen :* [/B]
Originally posted by Streetmagic fan
NX is voor neppers, Maar zal dr ook een verschil zijn met uilaten als je NX gebruikt, Voor de rest kan ik eindelijk is die vtm in het echt zien als streetmaster em onder zijn straatmagie heeft hangen dit ziet er echt allemaal te coelie joelie uit!!
Originally posted by StreetMaster
VTM gaat niet door, heb toch gekozen voor IS... Heb er zo m'n redenen voor 8)
Originally posted by TP Erik Aerox R
woei, zo'n VTM pijp wat een brute pijp
bestaat der een kans dat ik als newbie op dit forum ooit zo'n pijp kan bemachtigen? verkoopt Tino die pijp aan iedereen die maar met geld over de balk komt of gaat het een beetje geselecteerd?
Originally posted by StreetMaster
VTM gaat niet door, heb toch gekozen voor IS... Heb er zo m'n redenen voor 8)
Daarom dus?Originally posted by Gmuze
Tino krijgen mensen die een uitlaat van je kopen te horen voor welke timing hij is gefixed? En het zelfde geldt voor het cartervolume en de druk. Het lijkt mij nogal handig om dit te weten, anders kom je nog niet tot de prestaties die je wil.
Originally posted by Mol
Daarom dus?
Wat ik trouwens niet snap is dat je deze gegeven bij geen enkele uitlaat krijgt. Lijkt mij geen reden om de pijp niet te kopen. Want een c20 koopt 90% van de mina rijders ook omdat die goed presteert.
Originally posted by Gmuze
Denk dat ivo toch wel wat meer gegevens over de IS-pijp heeft en de daar bij behorende aanpassingen.