This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vtm....

Status
Not open for further replies.

NX is voor neppers , Maar zal dr ook een verschil zijn met uilaten als je NX gebruikt, Voor de rest kan ik eindelijk is die vtm in het echt zien als streetmaster em onder zijn straatmagie heeft hangen dit ziet er echt allemaal te coelie joelie uit!!

VTM gaat niet door, heb toch gekozen voor IS... Heb er zo m'n redenen voor 8)

woei, zo'n VTM pijp wat een brute pijp

bestaat der een kans dat ik als newbie op dit forum ooit zo'n pijp kan bemachtigen? verkoopt Tino die pijp aan iedereen die maar met geld over de balk komt of gaat het een beetje geselecteerd?

Gaat op bestelling, voorlopig neemt tino ff geen bestellingen meer aan. Als je geluk hebt volgend jaar weer wel. Anders moet je er 1 2e hands zien te bemachtigen.

Wat een leuke reacties weer.
Tino is niet online vandaag, dus geen status updates. Maar volgens mij gaat het niet al te lang meer duren voordat er een stapeltje uitlaten klaar is!!

Daarom dus?
Wat ik trouwens niet snap is dat je deze gegeven bij geen enkele uitlaat krijgt. Lijkt mij geen reden om de pijp niet te kopen. Want een c20 koopt 90% van de mina rijders ook omdat die goed presteert.

Originally posted by Mol
Daarom dus?
Wat ik trouwens niet snap is dat je deze gegeven bij geen enkele uitlaat krijgt. Lijkt mij geen reden om de pijp niet te kopen. Want een c20 koopt 90% van de mina rijders ook omdat die goed presteert.

Denk dat ivo toch wel wat meer gegevens over de IS-pijp heeft en de daar bij behorende aanpassingen.

Originally posted by Gmuze
Denk dat ivo toch wel wat meer gegevens over de IS-pijp heeft en de daar bij behorende aanpassingen.

Fijn voor je, fijn denk dat iedereen nu wel een IS pijp koopt. Niet iedereen geeft ze geheimen vrij. En dat is ook goed anders zouden er een hoop mensen zijn die niks uit proberen maar alles kopieren.

Mooie pijpjes tino

Tino heeft de pijp zelf berekend, getest en is ze nu in grote oplage aan het maken, daarvoor heb ik respect 8)

IS heeft de pijp uit laten rekenen, heeft em vervolgens laten maken en laten testen........ Wat is er eigelijk IS aan die pijp :?

Status
Not open for further replies.