Originally posted by Xander
Waarom zijn er eigenlijk geen uitgebreide testresultaten van deze pijp? Het lijkt mij dat als je de mogelijkheid ertoe hebt deze zelfgemaakte uitlaat eens uitvoerig test, dus met een juist afgestelde setup. Deze mogelijkheden zijn er volgens mij genoeg...
Originally posted by Mol
Verder ga ik redelijk aan het gas van alle mensen die opeens om resultaten gaan zeuren, als je het niet vertrouwd, koop dan lekker een c20. Tino heeft zichzelf onderhand wel bewezen. De 20 man waar deze uitlaten heengaan hebben er ook wel vertrouwen in. En als ze eenmaal uitgeleverd zijn, dan zullen er vast wel positieve of negatieve resultaten uitkomen en is iedereen weer blij.
Als je nou nog niet tevreden bent, zoek dan alle pro forum topics maar eens door of zoek op VTM*.
Originally posted by Mol
Als je nou mijn post nog 1x leest, dan je eigen post okok nog een keer waarin je om iets vraagt. Dan check je nog 1x voor de zekerheid mijn post.
En dan kom je tot de conclusie dat jou vraag al beantwoord is, in de vele pro forum topics waar ik naar verwijs.
Moet ik ze nou ook nog voor je opzoeken dan?
Originally posted by Valentino...
Even over de setup:
Dit mogen diegenen die zon pijp kopen helemaal lekker zelf uitzoeken.
Ik ga natuurlijk niet heel de tuning vertellen die erbij hoort.
We zijn niet van lillo he.......
Het is iig mogelijk boven de 20pk te komen met deze pijp op mina.
Hoe je dat gaat doen,tja uitzoeken he.
Je hebt er iig een speed,cross,evo of manston voor nodig.
-:-
Ik vermeld alleen dat de vraag die je stelt al beantwoord is. Zelfs nog waar je ernaar kan gaan zoeken. Waar ik dan precies zeg van godverdomme wat ben ik snel op me pik getrapt kan ik nog niet vinden.Originally posted by Xander
Je hebt jezelf weer bewezen snel op je pik getrapt te zijn MOL! :W
En nou kappe! Als je me nog wat te melden hebt doe je dat via PM.
Originally posted by Mol
Ik vermeld alleen dat de vraag die je stelt al beantwoord is. Zelfs nog waar je ernaar kan gaan zoeken. Waar ik dan precies zeg van godverdomme wat ben ik snel op me pik getrapt kan ik nog niet vinden.
Ik probeerde je nog steeds te helpen met de zoektocht naar je antwoord. Terwijl het antwoord eigenlijk voor een ventje van 10 met een IQ van 2 pinda's al te vinden is.
Ik vind je nog steeds liev hoor, PM's doe ik niet aan en als je me echt op me pik wil trappen moet je zeggen dat NX voor neppers is, dat heb ik nog nooit gehoord.
Dus laten we in vrede met elkaar leven en als je uitgeluld bent niet opeens rare dingen gaan zeggen :*
Originally posted by rieju-pim
Hele mooie pijpjes, benieuwd wat er uit die test gaat komen.
Originally posted by Valentino...
Pijp is al meerdere malen getest.........
Het blijft geen feest natuurlijk.
Er zijn resultaten zat iig.
-:-
Originally posted by EGT
Resultaten zat??
Pff volgens mij zit je dat nou gewoon uit je duim te zuigen Tino
Whehehe