This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VT Supercharged Prostock Honda

loopt het beesje alweer wat beter?

Ben ondertussen weer bezig gegaan met dit apparaat. De gasklepsensor bleef problemen geven waardoor de motor voor geen meter liep. Ook was de oliedruk veel te hoog met als gevolg dat de olieslang er 2 keer afgeschoten is.
En met meer dan 7 bar oliedruk spuit de olie dan letterlijk om je oren+pippi+

Gasklep probleem is opgelost met een ander gasklephuis, en in het oliesysteem heb ik een reduceerventiel gemaakt. Of dat goed werkt moet ik nog testen, maar ik heb goede hoop.

Ook loopt het motortje inmiddels een stuk gezonder Van de 3 metingen die er op de testbank gedaan zijn was er al eentje dik boven de 20 pk; halfgas en zonder veel af te stellen. Er lijkt dus echt wel potentie in het blokje te zitten+ralf+

Komend weekend ga ik verder met mappen, en hoop ik nog wat meer pk's te winnen

Ciao

**Droomt van een Vespa Supercharged Maar eens marktplaatsen!!

Mario, props voor je werk weer kerel... Tering, wat vind ik het gaaf wat jullie daar in de skuur fixen

Kun je ook een filmpje maken van dat ding?

op genemuiden nog ff een vlugge blik geworpen. Ziet er netjes uit maar dan dat geluid, niemand die verwacht dat er iemand een 4 takt start. Was wel even wennen om te horen tussen al die 2 takt jankers.

Filmpje van gisteren op de testbank. Beetje verrot geluid helaas.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=K_0BUyh490s"]Youtube - Testbank [/ame]

Hopelijk is er 30+pk uit te halen want dan is het een gruwelijk beestje.

Ben je er uiteindelijk mee van plan sbo te rijden?