This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend



Check SOBW site, dit gaat dus over lelystad....
Zo wil de SOBW hun monopolypositie proberen te behouden, ik zou er persoonlijk volledige schijt aan hebben... :x
 
6.9 In NEDERLAND mogen SOBW-licentiehouders uitsluitend deelnemen aan wedstrijden, demonstratieritten enz., die door of in samenwerking met de SOBW worden georganiseerd, tenzij schriftelijk ontheffing wordt verleend naar aanleiding van een door de deelnemer schriftelijk bij het bestuur ingediende aanvraag.


met andere woorden...

Je mag dus naast je deelname aan de SOBW niet met korfbal aan een wedstrijd toernooi deelnemen, want dan neem je deel aan een niet door de sobw georganiseerde wedstrijd.

Nu klinkt is dit voorbeeld overdreven, maar de sobw geeft zelf geen gens aan en houd het heel breed op een wedstrijd, demonstratieritten enz in het algemeen....

Zou dit echter specifieker worden aangekaard, stel deelname met je racer, dan zorg je dat je "sobw-racer" niet conform het regelement is en dan is het geen sobw racer meer


Andere optie, noem Lelystad een vrije training.
 
dani said:
ik kan me niet veel klappers herinneren die harder waren dan deze...

kun je je eigenlijk nog iets herinneren van je polini monobike ervaring :#

zelfs je helm heeft het deze keer niet overleefd :henko:
 
Razma said:
Bij deze wordt het dus een vrije training
als het een vrije training is zou het moeten kunnen ja dan komen wij ook! groetjes jps racing rotterdam maar helaas alleen op zondag ivm werken
 
Beter gaan jullie gewoon allemaal rijden, kan ik 1e worden in Valkenswaard, aangezien ik op vakantie ben met de lelystad meeting :+
 
Het gaat al niet meer op Pronk, aangezien een vrije training overal wel is toegestaan
Aan de andere kant snap ik het hele ISC verhaal ook niet, of geeft de SOBW daar wel toestemming voor ofzo?