Vrije Sprint - Meppel - 2 september

Dan laat maar ;) Nee ik was eigenlijk best serieus, ik snap niet waarom niet een keer zou mogen.

Is al vele malen eerder gebeurd:)

Dit bekijken we op de dag zelf, is het erg druk ed, dan laten we liever de scooters/brommers doorsprinten zodat iedereen de kans krijgt zeg maar:)

ik kan geen nummers uitgeven :+ mischien iets om met forumers onder elkaar te doen, zodat er straks niet nog 3 man zijn met nr 999?

________GROOT NIEUWS__________

Vrije sprint word niet met normale systeem gemeten maar met het sbo start/ tijdsmeting systeem!!!!
Tijden worden alleen niet geregistreerd, maar wel op de borden geshowed:D
Leuke mogelijkheide om je 2008 blok te testen:D
Thx to SBO :D:D:D

Te gek :W
Dit wou ik ook eigelijk tof man ,
Worden alle tijden die rijdt opgeschreven ofniet?

Wel gaaf. dan kan je verbetering zien in je tijden! super!

Moeten je maatjes gewoon goed op je tijden letten! kunnen we het altijd zelf noteren

ja te gek georganiseerd! heb all1 nog 2 vraagjes. is het nu mogelijk op het terrein te overn88 of moet er een camping gezocht worden. en wanneer kun je je inschrijven voor de sprint van zondag want ik heb geen licentie bij de sbo, maar 2 vrienden van mij wel wij d88 er dus een weekend van te maken!?

ik kan geen nummers uitgeven :+ mischien iets om met forumers onder elkaar te doen, zodat er straks niet nog 3 man zijn met nr 999?

we doen het gewoon sow :+

Wie NR 999 pakt kan zich een nieuwe gaskabel halen{! :D :D

neej grapje ik ben toch denks weer als 1 vd 1ste daar dus komt goed:P en kenny alsk de scoot bij jou kan laten staan (snachts IVM poging tot stappen) mag je gerust derop rijden een paar keertjes hoor:W geen probleem:*

ja te gek georganiseerd! heb all1 nog 2 vraagjes. is het nu mogelijk op het terrein te overn88 of moet er een camping gezocht worden.

Overnachten is niet mogelijk, in de buurt zijn genoeg campings, zoek vooral op wanneperveen, belt schutsloot,en giethoorn , deze campings liggen allemaal op 5 min afstand van de baan:)

We Hebben naar meppel 1.0 erg op ons dak gehad van de gemeente (mede onze eigen fout/ bmw)
Helaas is het hierdoor niet toegstaan banden kapot te branden.
Normale opwarmburn @ start daargelaten, en nu niet beginnen van: jaaaaa maar ik moet lang burnen en dergelijke:P!
Is gewoon niet toegstaan, we hopen dat iedereeen dat begrijpt.

Back