Vrije Sprint - Meppel - 21 april

ik zie mij ook op weinig foto's staan, tuurlijk is het mooi dat je met je dikke hoofd op iedere foto staat. Dan moet je gewoon zelf foto's maken en anderen vragen of ze foto's van je willen maken.

En wat het ook is bij mensen die je altijd ziet is het ''wajoooowww dat is Jordy met zijn beta'' foto's maken (dit was overigens een voorbeeld:*)

er zijn ook mensen die nooit een duimpje opsteken en net doen of ze niets zien, tja... dan kan ik (of Willy of Ralf) het ook niet helpen :)

er zijn ook mensen die nooit een duimpje opsteken en net doen of ze niets zien, tja... dan kan ik (of Willy of Ralf) het ook niet helpen :)

Idd! En dan steken ze een keer een duim op en dan maak je een foto van de scooter en niet van de persoon er bij. Ik zal zien of ik dit bij jubbega wat kan voorkomen en dan wat mooiere foto's kan maken :P

Idd! En dan steken ze een keer een duim op en dan maak je een foto van de scooter en niet van de persoon er bij. Ik zal zien of ik dit bij jubbega wat kan voorkomen en dan wat mooiere foto's kan maken :P

Ben benieuwd :* nu verwacht ik dat je dond. wel even een mooie foto van mij en me sprintertje maakt :love:

Ik zag jou wel een foto maken van mijn blok / scooter:W als ik het me goed herinner. Alleen is deze denk ik ten onder gegaan toen er wat foto's verdwenen waren.

Wtf lul je nou:? , ga nou niet blaten over dat soort onzin dingen..

Jullie zeiken constant om die foto's, denk je dan echt dat wij nog zin hebben als jullie zo aan het fucken zijn?:) En geloof mij, het interreseert me weinig wat andere denken van de foto's, jullie moeten het er maar lekker mee doen..

Peace

Idd man , wat een gezijk zeg!
jullie mogen blij zijn dat er verdomme fotos gemaakt worden man!
als je er zo'n probleem mee hebt, dan neem zelf een of andere stakker mee met een klote kameratje die fotos van je gaat maken! als je zo foto geil bent. dan ken je lekker je duimpje opsteken en daar fotos van hebben, maarja dan ga je weer zijken dat de fotos zeker geen goede kwalitijd zijn!
ondankbare .......... !

Wtf lul je nou:? , ga nou niet blaten over dat soort onzin dingen..

Jullie zeiken constant om die foto's, denk je dan echt dat wij nog zin hebben als jullie zo aan het fucken zijn?:) En geloof mij, het interreseert me weinig wat andere denken van de foto's, jullie moeten het er maar lekker mee doen..

Peace

En wat zit jij dan te zeiken? Ik zeik jou helemaal niet af! En dit was dus helemaal niet voor jou bedoelt! Ik schiet elke meeting ook foto's en doelde daar dus op. En dus niet op jou foto's omdat ik die helemaal niet verkeerd vind? En zelfs mooi vind? Dus snap jou probleem dit keer dus echt niet!

Idd man , wat een gezijk zeg!
jullie mogen blij zijn dat er verdomme fotos gemaakt worden man!
als je er zo'n probleem mee hebt, dan neem zelf een of andere stakker mee met een klote kameratje die fotos van je gaat maken! als je zo foto geil bent. dan ken je lekker je duimpje opsteken en daar fotos van hebben, maarja dan ga je weer zijken dat de fotos zeker geen goede kwalitijd zijn!
ondankbare .......... !

En nu weet ik niet of jij nu ook op mij doelt, maar als je het beetje bijhoud zie je dat ik vanaf vorig jaar zoveel mogelijk meetings ben afgegaan als het uit kwam met vervoer. En met elk van die meetings had ik foto's gemaakt en een filmpje.

Wat je van men foto's vind moet je zelf weten, het ging gewoon over dat jij met je kansloze opmerkingen weer aankomt, :) jij zegt dit:

Misschien moet je het volgende keer anders er neerzetten
Je zal het waarsch. wel goed bedoelen, btw niet alles in mn post was op jou gericht :) Dus ga niet zo snel conclusies trekken

Ik bedoelde het in deze situatie:

Ik nam een foto van iemand zijn scooter en ging er vanuit dat hij gewoon door zou lopen zonder iets te doen. Maar deze jongen stak zijn duim op en vond het toen wel jammer dat ik alleen een foto had gemaakt van de scooter waar hij niet goed op stond.

Toen had jij mij waarschijnlijk verkeerd begrepen, want ik doelde dus ook helemaal niet op jou foto's.

Maar ja, is allemaal wel weer goed zo geen gezeik en gezeur meer, op naar damwoude :P

Back