Rotjoch. Karel! 30 July 2008 #62 haha...owkeej dan is er tenminste (niet verkeerd opvatten) beetje compititie..:W
Micha#180 Well-Known Member 30 July 2008 #63 ik ben ook van de partij is net 10 minuten rijden voor mwoah 50 mensen is niet echt super veel dus dat wordt lkkr vaak rijden
ik ben ook van de partij is net 10 minuten rijden voor mwoah 50 mensen is niet echt super veel dus dat wordt lkkr vaak rijden
Harjo Dijkman Crew 30 July 2008 #64 jammer dat er WSS geen tijdsmeting is, anders konden we je hok even onder de 7 laten knallen Wat ik mensen evt kan aanraden is om vrijdag al te komen, dan is er namelijk dorpsfeest met kermis en bier
jammer dat er WSS geen tijdsmeting is, anders konden we je hok even onder de 7 laten knallen Wat ik mensen evt kan aanraden is om vrijdag al te komen, dan is er namelijk dorpsfeest met kermis en bier
Thijs. EPC / RST # 69 30 July 2008 #65 HeavyAerox said: je mag op mijne rijden hoor kkom je ook nog wel ophalen ook (effe met chauffeur overleggen) Click to expand... Als je mij kan komen ophalen wil ik ook wel komen :#
HeavyAerox said: je mag op mijne rijden hoor kkom je ook nog wel ophalen ook (effe met chauffeur overleggen) Click to expand... Als je mij kan komen ophalen wil ik ook wel komen :#
Micha#180 Well-Known Member 31 July 2008 #71 idd harjo jmmr dat er geen miss geen tijdsmeeting is maar valt er nog wat te winnen?
JasperT TTE 31 July 2008 #72 het dssc syteem word dat weekend gebruikt in rotenburg (D) dus dat is er zoiezo niet. en ik geloof dat het oude st.net systeem geen tijdsmeting heeft.
het dssc syteem word dat weekend gebruikt in rotenburg (D) dus dat is er zoiezo niet. en ik geloof dat het oude st.net systeem geen tijdsmeting heeft.
ManfredZ0R not ****** 31 July 2008 #74 zipje van mij ook nog maar even opknappen voordat die de deur uit gaat-:-
Jordy. MWS 4 August 2008 #75 Wij zijn ook aanwezig met zo'n 3 of 4 scooters. Lekker me start oefenen en eerder NX drukken. Op de dag inschrijven is ook mogelijk wat ik aan nam?
Wij zijn ook aanwezig met zo'n 3 of 4 scooters. Lekker me start oefenen en eerder NX drukken. Op de dag inschrijven is ook mogelijk wat ik aan nam?
Harjo Dijkman Crew 4 August 2008 #80 1epost aangepast start keuring en inschrijving 9:00 uur, start vrije sprint 11:00 uur , einde vrije sprint 16:00 uur.
1epost aangepast start keuring en inschrijving 9:00 uur, start vrije sprint 11:00 uur , einde vrije sprint 16:00 uur.