Vraag ivm Eurobegrenzer

Wesking

Well-Known Member
Ik vroeg aan de dealer wat voor begrenzer hij aanraad, en hij zegt de eurobegrenzer, nou zegt hij dat de euro begrenzer legaal is, mits je het pennetje niet bij je hebt.... omdat een blijvende begrenzer wel mag,,,,,

hij zegt dat het alleen strafbaar is wanneer je de aan/uit schakelaar bij je hebt zeg maar.....

wat klopt hieraan?
 
Advertisement - register to remove this

alles , zolang de politie niet kan aantonen dat jij de schakelaar bij je had * die heb je weg gegooid tegen de tijd dat ze je aan de kant zetten *
heb jij geen schuld
 
alles , zolang de politie niet kan aantonen dat jij de schakelaar bij je had * die heb je weg gegooid tegen de tijd dat ze je aan de kant zetten *
heb jij geen schuld

dus als een motor me meeneemt naar rollerbank, kan ik ondertussen rustig mn pin eruit halen en netje weggooien mits de politie agent niets ziet? welke snelheid raad je me aan om te gaan met begrenzer.... heb std looking uitlaat icm dr70RPM..... zat te denken aan 70@ teller(60 echte):O of lager?
 
ik lees hele andere dingen, namelijk dat je helemaal geen begrenzer mag hebben, en dus als ik er wel 1 heb, ook al heb ik het pinnetje niet bij me, dat ze mn scooter meenemen voor technisch onderzoek en ze dr dus achterkomen dat ik 70cc hebt.... en hem testen zonder begrenzer.......

iemand iets uit het wetsboek ofzo?
 
De begrenzer zelf, mits je het pennetje niet hebt, is niet strafbaar.
Ook omdat deze begrenzer te ontgrenzen is met zelfs je oordopjes van je ipod.

Is namelijk dezelfde maat.

Maar 70cc is wel verboden, want dan dien je een motor kenteken te hebben.

Dus als je mee moet naar de roller, je gooit het pennetje weg zal je daar nooit een boete voor kunnen krijgen.

Maar moet je scooter voor technisch onderzoek, dan zien ze die 70cc zitten, en als zij weten dat het een 70cc is ben je de sjaak.
Als ze gewoon denken dat het een 50cc is dan zullen ze je vrijwel niks maken.
 
Maar als ze die begrenzer zien, en ze kunne me niets maken, nemen ze hem dan extra mee voor technisch onderzoek??
 
Tegen politie moet je altijd doen alsof je dom ben.

En een begrenzer moet je altijd verstoppen, zo goed mogelijk.
Maar je moet er natuurlijk wel bij kunnen om hem uit of aan te zetten.
 
Kzit te denken om m onder m'n stuur te doen , maar dan kom ik Miss in de problemen met sturen, kga van de week wel een leuk plekkie verzinnen....
 
maar opzich , als jij dus een vario begrenzing hebt mogen ze daar ook om zeuren dan =_=

dus als jij met 50 cc rijd en jij je van de domme houd , is er niks aan de hand , en als jij dat pinnetje dus niet bij je hebt kunnen ze nergens om zeuren je hebt hem gewoon begrensd, het beste kun je hem natuurlijk begrenzen tussen de 45 en 60, is meestal wat aannemelijker dan dat hij 30 rijd

en nooit dat pinnetje eruit halen als je gevolgd word terwijl je te hard rijd of harder rijd dan je begrensde snelheid, dan geloven ze het nooit en gaan ze zoeken en ben je hem eerder kwijt , gewoon accepteren dat je te hard rijd en de boete moet dokken
 
Het is een illegale begrenzer als je hem zonder gereedschap in en uit kan schakelen. In de wet gebruiken ze volgens mij deze woordkeus: een begrenzer op een bromfiets mag niet omkeerbar zijn (zowel dan het dus verboden)

Een pinnetje zal hier niet tellen als gereedschap, vooral niet als ik lees dat het stekkertje van je oordopjes in een begrenzer kan. Dan gaan ze die wet echt niet naar jou toe buigen zodat jij het voordeel van de twijfel hebt ipv zij. Het is een omkeerbaar iets..

Als ze dat ding zien/vinden ben je gewoon de sjaak of je het nou wil of niet.
 
Oh crap, want ik zit nu rond de 80 echte.... En hijs bagger afgesteld....iemand een leuke plek voor begrenzer? PM ....

Is een neos2005
 
Back
Top