Laten herkeuren 45 naar 25 (vraag over bloknummers?)

Ow oke,
Doe je dan brommer zonder kenteken naar snor keuren? Of van brom naar snor?

En maakt dat met prijs nog iets uit?
 
Waarom ga je hier dan dingen vragen terwijl hij het notabene gedaan heeft?? Vraag het aan hem, regel het voor de zelfde prijs en klaar is Hugo.
 
wil ik wel weten hoe hij dat gedaan heeft,
Standaard tarief om papieren te laten maken is al een stuk hoger dan 53 euro..
 
''Maar hoe kan je zeker weten dat de bloknummers kloppen/het blok niet gestolen is.

Ik zie hier veel vragen over alleen nooit echt een duidelijk antwoord. Straks koop je een scooter met een gestolen blok en dan kan je hem niet laten keuren...''


....
 
Het aller belangrijkste is het geluid, daar letten ze heel erg streng op. En verder moet het ding uiteraard gewoon prima in orde zijn, en daar zo origineel mogelijk laten zien helpt altijd natuurlijk. Blok nummer is bij mij nooit gecontroleerd, frame nummer wel.

Als antwoord op je vraag hugo. Blok is uitwisselbaar dus boeit ook niet. Is niet (meer) aan je frame gelinkt voor zover ik weet. Kenteken hoort bij je framenummer, that's it.

Bovendien, beantwoord #23 en #24 eens!
 
''Maar hoe kan je zeker weten dat de bloknummers kloppen/het blok niet gestolen is.

Ik zie hier veel vragen over alleen nooit echt een duidelijk antwoord. Straks koop je een scooter met een gestolen blok en dan kan je hem niet laten keuren...''


....

Vraag was al beantwoord, hier letten ze niet op! Bloknummer staat wel op kenteken weergegeven, maar is verder niet van belang bij een evt herkeuring of omkeuring, zoals ook al eerder gezegd. Frame nummer moet kloppen met wat op je kenteken staat en ook op de plaats zitten wat je kenteken aangeeft.

Leg jij eens wat uit over die zogenaamde 53 euro?
 
Dit zou kunnen, betreft kentekenwijziging van een bestaand NL voertuig. Ik was ook 53 euro kwijt voor het omkeuren van een auto van benzine naar diesel..
 
Back
Top