Voorvork krom / scheef

DanceTrend

]»['SPC']«[
Oi, ik kwam dus ff tot de ontdekking dat mijn voorvork niet helemaal goed is, want mijn wiel komt soms namelijk tegen mijn voorkap aan, en van een afstandje zie je dat het wiel niet goed staat (wiel staat ietsje naar binnen zeg maar)...
Maar hij rijdt dus wel goed verder, mooi recht enzo..

Mijn vraag: hoe kan ik dit oplossen? Ik heb op het moment echt geen geld voor een nieuwe voorvork ofzo, dus heeft iemand een zo'n goedkoop mogelijke oplossing?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by DanceTrend
Trouwens op dit plaatje is het wel te zijn, check mijn voorkap maar, bij het wiel zie je een geelachtig licht plekje..

101862977302.jpg


Btw, een voorvork van een SR / Aerox... Past dat of zijn die te lang ofzo?

zit wel te dichtbij ja...en rij je nog met originele voorband?
 
Ok ben ff naar dealer geweest, die zei paar dingen:
- Wel een beetje vreemd dat als ie krom is dat ie toch rechtdoor rijdt met losse handen
- Er zijn een paar punten tov. het frame waaraan je kan zien of ie krom is
- Meer kan ik niet zeggen

Ik heb ff mijn voorkap losgehaald en het lijkt alsof die poten die veren niet symetrisch lopen met het T-stuk. Moet dat? Zoja, kan het dan aan het verbindingsstuk tussen het T stuk en de vorkpoten liggen? Dat zit zeker vast aan het T stuk?

Als dat het niet kan zijn: Zou het ook aan mijn vering zelf kunnen liggen? Hij veert een beetje aan de slappe kant vind ik, dus dat ie gewoon te ver doorveert zodat ie tegen mijn kap aankomt..
 
Back
Top