voorvork krom of veer te strak

tiepke

Well-Known Member
hey , als ik ben aant rijden en het stuur los laat trek hij een beetje naar rechts en als ik een wheelie maak ook kan dan dat de voorvork krom is of te veer te strak

mvg,





 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Grote kans dat je voovork krom is dan ja. Niks gebeurd afgelopen tijd ? Of je balhoofd lagers gaar oid ?

// edit : Kan ook zijn dat je stuur aan de ene kant zwaarder is dan de ander ? Ik heb bijvoorbeeld 1 rempomp op me stuur. De rechtse. Voorrem. Als ik handen los laat wijkt 'ie echt IETS uit naar rechts. Niet denken dat ik hele dagen met dat ding rij. :*
 
Grote kans dat je voovork krom is dan ja. Niks gebeurd afgelopen tijd ? Of je balhoofd lagers gaar oid ?

// edit : Kan ook zijn dat je stuur aan de ene kant zwaarder is dan de ander ? Ik heb bijvoorbeeld 1 rempomp op me stuur. De rechtse. Voorrem. Als ik handen los laat wijkt 'ie echt IETS uit naar rechts. Niet denken dat ik hele dagen met dat ding rij. :*

hey , ik heb er nooit iets van gemerkt maar sommige vrienden van me die aerox rijden kunnen gewoon de handen los laten en dan gaan ze gewoon rechtdoor die van mij trek naar rechts ik heb 2 rempompen want ik heb DD
 
kan aan je voorvork liggen , maar ook aan je banden bijv.

vorkpoten kunnen uiteraard ook krom zijn , mja , dat moet je allemaal zelf even bekijken , dat kunnen wij hier niet zien ;)

bij een wheelie maken moet dit niet uitmaken als je het mij vraagt.
 
kan aan je voorvork liggen , maar ook aan je banden bijv.

vorkpoten kunnen uiteraard ook krom zijn , mja , dat moet je allemaal zelf even bekijken , dat kunnen wij hier niet zien ;)

bij een wheelie maken moet dit niet uitmaken als je het mij vraagt.

hey , ik ga morgen effe naar een dealer kijken wat die zecht want ik zie er zo niets aan meschien kan ik ook een paar foto's naar u mail sturen dan kunt un een mening geven het is van een peuegot speedfight dus die heeft maar 1 poot
 
Back
Top