lol , ik heb nog nooit een warmloper gehad op de spijl omdat ik weet waar ik mee bezig ben?
--Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar heb wel een vermoeden. Dat is geen basis om verder over te discussieren.--
Hoorde je mij zeggen dat het niet uitmaakt een gaatje te boren?
--Ja, echt wel.--
Wat ik bedoel te zeggen is dat het niet een MUST is. In sommige gevallen wel aan te raden (na een bepaalde tuning) .
Maar je moet mensen niet de indruk geven dat het een must is bij elke cilinder/zuiger...
Straks staat elke "noob" gaten te boren in zijn zuiger omdat een andere noob in het gevorderde gedeelte zegt dat het een must is.
--Tja, wat is een must? als je problemen wilt voorkomen is het een must. Wat ik moet bepaal jij toch niet hoop ik? Ik geef juist advies aan "noobs" ( heb zo'n 22 jaar ervaring in 2t tuning) In een std cil. zit geen uitlaatspijl. Dus we praten over "serieuze" cilinders als je begrijpt wat ik bedoel. Ook onderhavige door jouw als noob gequalificeerde persoon. Jongens; gewoon 1 of 2 gaatjes boren in je zuiger als je een cilinder met uitlaatspijl hebt. Kan 100% geen kwaad. Wat de heren met "AL" enkele jaren ervaring ook zeggen.--