Voor de mensen uit de omgeving EDE

Betekent niet dat iedereen hem maar zo mag meenemen. Maar dan zou ik er wel een superslot omleggen (of 3) of in zo'n stalling. Of gewoon verhuizen 8P ;)
 
beter maar helemaal niet bij het station komen
wat heb je daar te zoeken ?

met de trein reizen is veel te duur !!
beter maar met de scooter overal heen gaan
 
Originally posted by dna glacius
beter maar helemaal niet bij het station komen
wat heb je daar te zoeken ?

met de trein reizen is veel te duur !!
beter maar met de scooter overal heen gaan

Ik moet voor mijn werk het hele land door, reiskosten en reisuren worden vergoed
 
Originally posted by Tim
ja hoor, je kan ook overdrijven met je 2 wieler

wat is overdrijven ?
ik kom met de scooter overal

een paar voorbeelden: ik woon in ede -> scheveningen -> emmerich -> bergen aan zee -> amsterdam -> assen

etc etc , ik ben niet bang van een stukje rijden,

sterker nog ik vind het fijner dan met de trein !
 
nou, ik kan je vertellen, dat als je 2 keer per week van almere naar woensdrecht moet reizen, je dat liever niet op je scoot doet :|
 
Uuh jongens... wilde geen nieuw topic openen.. vandaar dak hier maar even post...

Waarschijnlijk waren er een paar gasten triest genoeg om mn 2 weken nieuwe mbike weer te stelen!! Heb sinds 2 weken nieuwe mountainbike van de verzekering. Moest ruim 300 euro bijbetalen (100 euro verzekering, 80 euro accessoires, 130 euro meerprijs fiets) en nu is hij gister voor de Albert Heijn Stadspoort gejat!!

Kunnen peeps uit ede even kijken of ze hem zien! Hij is ZEER OPVALLEND! Wit met rood en ziet er gloednieuw uit!

http://www.giant-bicycles.com/nl/03...ear=2003&bikesection=8782&range=74&model=9869 <- daar staat hij. Niet die kleur, maar dus wit aan de voorkant van het frame en dieprood aan de achterkant...

Als je hem ziet rijden, sla um van die fiets af, en bel mij: 0641246553... ik ga die kerel helemaal naar zn gootje slaan!
 
ik snap het niet... tis wel kut natuurlijk, maar als 1x je fiets gejat is laat je em toch niet weer jatten?

ik woon in groningen (gr000000te fietsstad) en rijd op een redelijke fiets, die mensen graag zouden willen jatten. Toch is ie dat nooit, hoe komt dat? omdat ik em altijd ergens aan vastzet...
Met een dikke Abus ketting (zo'n scooterslot)

Dan laten ze hem wel staan... tis misschien triest dat het zo moet maar het werkt wel! echtwaar! (slot is ook duurder dan mn fiets eigenlijk, maargoed)
 
Belazer je nou de verzekering ofzo :? Als je fiets al 2 x is gejat laat je dat toch niet nog eens gebeuren he... Sluit dan ding dan GOED af :X:X:X

Ik zou echt niet meer naar de verzekering durven als ik jou was, dit keer geloven ze je echt niet meer denk ik... Ze kunnen niet bezig blijven. :X

Maar goed succes.
 
neej.. dit IS de 2e keer... nu ga ik echt wel paar extra sloten bijkopen...

en waarom verzekering belazeren? Ik ben degene die er op achteruit gaat (moet een nieuwe verzekering afsluiten a 95 euro...)
 
Originally posted by SoulDarkness
tjah.. en 4 dagen geleden was mn spatbord (a 14 euro) er ookal afgejat! Ik word echt boos van al die homo's die hun eigen spullen niet kunnen kopen!

ik denk niet dat er een direct verband is tussen sexuele geaardheid en het stelen van spullen.
en nee ik ben geen homo.
 
idd casper, zo denk ik ook...
als je een vette fiets (of wat dan ook) hebt in NL dan is het eerste wat je doet een vet slot eromheenleggen toch?
 
Originally posted by Boeie
idd casper, zo denk ik ook...
als je een vette fiets (of wat dan ook) hebt in NL dan is het eerste wat je doet een vet slot eromheenleggen toch?

ach dan nog, bij mijn fiets hebben ze ook een uur ofzo staan zagen, maar toen ze pas door het plastic heen waren en toen de dikke staalkabel zagen zitten binnenin zijn ze er mee gekapt :#
 
"Fietsen zijn publiek eigendom, sloten zijn een uitdaging" Zei 1 of andere engelse gast over ons land. Geen idee wie.

In ieder geval sterkte met het terugvinden van je fiets(en)
 
Originally posted by Casper
Ga je NU pas nieuwe sloten kopen? Na de 2de keer??? Jij bent zo'n fiets niet waardt....

Uuh.. ik had er 2 sloten omheen.. Het standaart SL7 slot van axa en een kabelslot om mn achterwiel heen...

Wat ik bedoel met extra sloten = zn dikke voor scooter...
 
Back
Top