Voor de mensen met satelliet-tv...

Het kan wel zelf, moet je ff een paar van die forums opzoeken, weet zo het adres niet meer...

edit: je hebt idd wel zo'n card writer/reader nodig
 
die software was eerst makkelijk te krijgen maar tegenwoordig zijn veel van die sites down. dus je moet echt de mensen weten die nog is het spul zitten.
ik zag laatst een card reader vooor 6e maar dat was volgens mij niks omdat ze normaal iets van 100e kosten.
en als je een 2de tv appart wil schakelen, zodat je niet op 2tvs hetzelfde hoeft te kijken hoe je alleen maar een 2de decoder te kopen.
 
Mja, heb niet echt behoefte aan Canal plus en zo, wil gewoon de Nederlandse zenders ontvangen, wat CNN shizzle etc. Welke zenders zitten er gewoon standaaard op zo'n digitale schotel zonder dat je moet gaan kloten met illegale shit en zo? Ik wil gewoon een schotel, eenmaal aanschaf en daarna geen gezeik meer met maandelijkse kosten enzo.
 
Maandelijkse kosten heb je natuurlijk altijd Arne. Ook al wil je alleen Nederlandse zenders enzo... Het kost je altijd abo geld.
 
er zijn ook mensen die voor educatief gebruik kaarten kopieren die mag je volgens de wet ook testen alleen dan heb je een kaart schrijver en een blanco kaart nodig en dan kan je alle kanalen ontvangen maar het is niet de bedoeling dat je het gebruikt om vast tv mee gaat kijken hoewel het wel kan maar het is ook gewoon leuk om een kaart temaken om te testen :)
 
Kvind 't klote dat de franse ''ABmoteurs'' het niet meer doet, kheb gewoon abbo, maar doet 't al een tijdje niet meer... kan 't dat ie in een ander pakket valt ? Kheb nog wel lekker alle MTV's :p das chill *D
 
ABmoteurs wordt nog gewoon uitgezonden, dus ik denk dat die dan in een andere pakket valt.
je kunt het misschien checken bij de provider, daar staat meestal wel wat ze aanbieden in de abbo die jij hebt.
 
die cardreaders kan je bij conrad bestellen. mn oom heeft ook schotel en ook een 'gekraakte' kaart erbij.. hij moet em idd ook af en toe wisselen en hij moet hem zeker opnieuw laten opladen.
 
Originally posted by Lennox
1x in de maand een update heb je voor 10 euro (hebben wij ook)

Canal + abo is gewoon fucking duur per maand. En nu hebben we alle zenders ook. Binnenkort wordt ie omgebouwd, dan zijn we van die upgrade zooi af.

Eerste keer dat kaartje aanschaffen was iets van 50 piek geloof ik.


Chill! En dat kaartje? Waar duw je die in? In zo'n anaal+ receiver ofzo?
 
Back
Top