Voor de mensen uit de omgeving EDE

MysticSoul

ChiLL-MoDE
2e keer in 1,5 dat ie is gejat! Voor EDE en omgeving!

Luitjes, mn mountainbike is gejat vanaf station... zouden jullie misschien beetje kunnen koekeloeren als jullie een x door ede rijden o.i.d... zie plaatje voor een foto van de fiets, enige wat anders is, is dat er geen orgineel zadel meer op zit, maar een zwarte langwerpige.

Framenummer: C28AM128

Foto:
fiets.jpg


het gaat dus om een GIANT aluxx FS2...

Morgen even naar de plisie, en dan nieuwe fiets halen by maxstein (ben verzekerd).

Ondanks dat ik verzekerd ben... toch even in de gaten houden.. ik prik die gast die mn fiets heeft gejat helemaal lek!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

dat nummer staat ergens heel klein onderop het frame ofzo dus niemand gaat dat tjekken idd...

en het type is niet AluxX, dat is gewoon een term die bij Giant gebruikt wordt voor de alu frames... het is een BOULDER FS2...

ik geef je weinig kans dat je m terugziet... ding is niet echt opvallend ofzo tussen alle andere duizenden mtb's...
 
moet je even bij mij bij de flat komen kijken, daar worden nogal vaak fietsen van slot ontdaan door mensen van niet nederlandse afkomst.

maar ik zal ook even rondkijken voor je
 
mooi ding, zal hem terug jatten voor je als ik hem zie :) Nog paar specifieke dingen die erop zitten waardoor ik hem kan herkennen behalve het frame nummeR? Wat voor slot zit/zat erop etc.
 
ede is kutstad, tijdje geleden ook geweest, was toen ook fiets van vriend gejat, ook mountainbike, vriend had em met slot vast gemaakt maar nie aan het hek, en toen we in de supermarkt waren, zagen we de gozer langs lopen met fiets op zijn schouder, wij als een gek erachteraan gerend, hij is toen snel in een steegje gegaan en slot doorgeknipt, en toen fietste hij ervan door, wij zijn helemaal doorgerend totdat we em nie meer bij konden houden... en die fiets was net nieuw, en die jongen had em nog nie verzekerd, weg 1200 euro...:(
 
Originally posted by Ruudt
je kunt het altijd proberen, maar het is kansloos, net zoals bij de politie aangeven dat ie gestolen is.
Van de 3 keer dat mijn mountainbike was gestolen is ie 2 keer terug gevonden0?
 
Back
Top