Vliegende Dna koopmanstuning

Originally posted by MHRamey
Jaja Failliant, ik zou maar snel die Polini vertanding halen, want ik ga je pakken!!! nog 5 km/u!!! :D

Ik heb dus net op de luchtkoeler van Orhan de topspeed gedaan! 128km/u dan is de overbrenging wel op. Maar dat had eigenlijk niemand verwacht. We hebben hem ook gewogen... 67kg.
 
Originally posted by Joor


Ik heb dus net op de luchtkoeler van Orhan de topspeed gedaan! 128km/u dan is de overbrenging wel op. Maar dat had eigenlijk niemand verwacht. We hebben hem ook gewogen... 67kg.


En ik eerder naar huis gaan.......
wat mis toch weer..
of toch niet... Ik denk aan een joor met helm in korte broek met mobiel op een vreemde plaats... vlammend langs het azc...:)

Weinig gemist dus :|


Tinne..
 
Originally posted by tinne20532



En ik eerder naar huis gaan.......
wat mis toch weer..
of toch niet... Ik denk aan een joor met helm in korte broek met mobiel op een vreemde plaats... vlammend langs het azc...:)

Weinig gemist dus :|


Tinne..

Leslie had er anders grote verhalen over..;)
 
ja in lely stad was ik er ook ja ... maar toen reed die nog niet zo goed omdat hij bij de 118 digi wegviel maar wat bleek....mijn vario was op dus der zit nu een nieuwe mhr 2000 vario in en nu blijft die contant toeren houden....


ja panjak dat komt wel goed ........rustig aan
 
Ha fabian,

eindelijk rijdie dan. Ik zal je bij langenaan niet bijhouden, maar hoor de verhalen wel weer, als ik weer eens bij fred ben...

succes!

Sander

Ps. ben die doed, waarvaan joor vind dat ik een rag typhoon heb, die onder de bagger zit....toch?)
 
Originally posted by JeroenRs50


Leslie had er anders grote verhalen over..;)



Tja.... dat zal wel meevallen denk ik. Denk dat hij dat nooit gecheckt heeft. En ik (aangezien ik er veel ben) veel vaker...
Joor legt topspeed op coenecoop... de weg van Doeco naar spoorovergang... En ik denk dat Bami het wel een beetje mist
dat gedoe bij fred.

Tinne..
(jeroen, dat over johan & deltaclutch???????? vertel!)
 
Originally posted by DvD

wat is dat meer dan een normale scooter?

Die lompe 5 spaaks-velgen, zijn nog zwaarder als van een Street Magic, en dat is al om te huilen...

Is dit trouwens een speciaal Waddinxveen-topic? :)
 
Het ziet er weer leuk uit fabian. Alleen als je nou die nieuwe zuiger en die polini vertanding er eens in"zet", dan kan ik ook een keer een rondje maken :)

Dat wachten word ik ook maar zat :( :(
 
Back
Top