Advies @ Opvoeren @ DNA

Detlef01

Well-Known Member
Hey hallo

Ik heb dna Setup:
- Malossi MHR uitlaat
- Malossi MHR Vario

Ik wil verder gaan opvoeren en dacht zelf aan dit:

- Malossi MHR Koppeling
- Malossi MHR V-snaar (welke moet ik precies hebben )
- Malossi Speed Replica 70cc
- del'orto 21mm
- Krukas Malossi RHQ

Cilinder: Is deze ciliner veel beter als de gewone replica of is hij die 80 euro meer niet waard?of voor 20 euro meer de cross of speed

Krukas: Is deze krukas veel beter als een goedkope dopler

Later wil ik ook vertanding gaan doen en race ontsteking!!
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Detlef01
Hey hallo

Ik heb dna Setup:
- Malossi MHR uitlaat
- Malossi MHR Vario

Ik wil verder gaan opvoeren en dacht zelf aan dit:

- Malossi MHR Koppeling
- Malossi MHR V-snaar (welke moet ik precies hebben )

JE MOET EIGENLIJK EEN COMPLETE OVERRANGE HEBBEN, DIT HOUDT IN JOUW GEVAL IN; MHR-VARIO [DIE JE AL HEBT], MHR TORQUE DRIVER & MHR KEVLAR BELT... EEN FIXED POULIE ZIT NIET IN DE SET, AANGEZIEN JE ORIGINELE VOLDOET...

- Malossi Speed Replica 70cc

MOOIE CILINDER...

- del'orto 21mm
- Krukas Malossi RHQ

Cilinder: Is deze ciliner veel beter als de gewone replica of is hij die 80 euro meer niet waard?of voor 20 euro meer de cross of speed

DE SPEED REPLICA HEEFT WEINIG VAN DOEN MET DE MHR REPLICA... DE MHR REP. IS EEN VEEEEEL TAMMERE CILINDER [IN DE KLASSE VAN BIJVOORBEELD HEBO ALU]... DE MHR REP. ZIT ONDER DE MHR TEAM, TERWIJL DE SPEED REPL. ERBOVEN ZIT [QUA TIMING, PRESTATIES & PRIJS]...

VOOR CROSS/SPEED HEB JE EEN SPECIALE KRUKAS NODIG [MET 85MM-DRIJFSTANG], EN DAT IS GEEN KLEINE INVESTERING...

Krukas: Is deze krukas veel beter als een goedkope dopler

IK WEET HET NIET...

Later wil ik ook vertanding gaan doen en race ontsteking!!

Opmerkingen;

het carter van een DNA is afwijkend van andere Piaggio-modellen, waardoor OF het carter OF de cilinder aangepast dient te worden [bij Koopmans weten ze hier meer van]...

Jammer dat je een MHR Team uitlaat hebt, terwijl een Team 2000-uitlaat beter bij de cilinder zou passen...
 
Re: Re: Advies @ Opvoeren @ DNA

Originally posted by Bart Nrg Mc2


Opmerkingen;

het carter van een DNA is afwijkend van andere Piaggio-modellen, waardoor OF het carter OF de cilinder aangepast dient te worden [bij Koopmans weten ze hier meer van]...

Jammer dat je een MHR Team uitlaat hebt, terwijl een Team 2000-uitlaat beter bij de cilinder zou passen...

Ik weet het van die begrensing, kan ik neem ik aan gewoon weg vijlen!Eerlijk gezegt weet ik niet precies welke MHR uitlaat ik heb, enige wat ik ervan weet is dat hij een pokke herie maakt en voor geen meter loopt op std cilinder, Hij is splinter nieuw!
Maar is het een goeie setup?
 
Ik zal het anders zeggen: Ik heb weinig tot geen ervaring met opvoeren, ik wil een snelle cilinder die met weinig kennis niet zo snel spontaan vastloopt

Die speed replica cilinder moet bewerkt worden heb ik gehoord, weet iemand hier meer over?
 
Als je geen ervaring hebt kan je beter een 70 giet halen...

Als je echt een snelle cil wilt een speed nemen een geen speed rep. Je wilt toch een andere as, kan je gelijk een team as halen, is niet veel duurder...
 
Mja dan beter een doppler as en een tammere cilinder. Speed gaat echt niet werken als je er niet veel kennis van hebt.
doppler as + mhr team (vaste kop) cilinder??
 
Back
Top