Advies nodig

Originally posted by Patrick
Ophangingen die na 500km scheuren gaan vertonen (allemaal op't zelfde punt. en ja spanningsvrij, want ik had hem bij een er zelf onder gehangen) Voorbij vliegende dempers. afgebroken tailpipes, scheur net onder uitlaatflens.

Ik sluit me hierbij aan:p
 
Okee, ik heb besloten toch maar een alu w te nemen, die ligt hier ook al mooi voor mijn neus. Ik ga dan met doppler krukas rijden, w-poorter, en tot nu toe een 17,5mm en een evo 70 pijp of is dat te hooftoerig, ik heb namelijk ook nog een nardo en een polini for race, maar dat stond volgens mij al bovenin het topic.
 
Probeer eens iets met die For Race of Nardo... Relatief laagtoerige koppel-setup, rijdt goed... Met die Evo kan het toerental hoog oplopen, waardoor de vullingsgraad minder wordt door de kleine mengselaanvoer...
 
plieni W poort 50euro tuned, nardo, 17,5, BIZAR veel koppel...

De enige setup die ik tot nu toe zo hard heb zien trekken bij zo'n laag toerental en die carb.
 
Dat doe ik mischien in een later stadium, eerst effe alles fixen. MOet namelijk ook nog wat aan me NRG doen. En me citta wordt ook dit weekend gecoat, en wat spul van me NRG:! })
 
Back
Top