Vliegende Dna koopmanstuning

Fabian #41

Well-Known Member
Snel dnaatje met onder andere..

Mhr Speed 70cc getunend door koopmanstuning
Mhr Speed 70cc uitlaat
Mhr Team krukas... voor de speed cilinder .. voor de duidelijk heid
Mhr ontsteking met Eprom en Cdi
24 MM Mikumi Carberateur
Malossi recht spruitstuk
Mhr vl13 membraam .. aangepast
Mhr overrange kitje
Delta clutch
Malossi koppelings huis
Malossi lagers
Malossi primair 14/48 vertanding
Malossi radiateur
Verder is het carter ook nog volledig bewerkt

Extra's

Aim digitale tempratuur en toerenteller
Bc 800 digi teller met tot nu toe 132 digi erop omdat de vertanding te kort is
Malossi achterschijf
Achterspatbord is verwijderd
voor knipperlichten
zilveren stickers en carbonnen looks
En kleine dingetjes om de dna lichter te maken

Pk: minimaal 18 uitdraai komt nog wel een keer.... ben bezig met afstellen...
 
Advertisement - register to remove this

Hier wat fotos voordat mensen denken dat ik faker ben ofzo


1029534077-Dna 1.jpg
1029534125-dna 2.jpg
1029534186-dna 3.jpg
1029534260-dna 4.jpg
 
ja heb de scooter bij koopmanstuning nieuw gekocht en maar 2 weekjes onbegrensd op gereden vandaar... ja dat zal wel goed komen om jullie op de hoogte te houden ..mzzzll
 
Fayan,

Nogmaals vet dat je hem hier @ forum laat checken...
Maar ik denk dat men hem hier wel in het echt zullen gaan zien.....

Fix trouwens ff dat bij je naam je scooterbase pagina erbij staat; dan kunnen ze meer plaatjes zien.

Nogmaals mis ik die RS24 :p
Ik zie je bij Fred...


Tinne..
 
Heel lekker man.. je hoort helemaal geen gekke bij geluiden en het rijd heel strak zonder enig veel trillingen ofzo en je kan natuurlijk overral vol wegtrekken zonder autowielie te maken..en je voelt minder power dan op een gewone scooter terwijl die toch veel meters maakt.....het is gewoon vet...
 
hmm ja daar doelde ik op, of je nou ook met die soms ongelegen wheelie power zit :)

Ben benieuwd om hem eens een keer te zien op een meeting :)
 
Ongelegen wheelies zul je niet krijgen, dankzij het enorm hoge onafgeveerde gewicht [en het totaalgewicht]... Heb in Duitsland op een DNA gereden [Evo70, C16, 21mm, Evo-pouliezooi]... Vermogen zat, maar komt gewoon vrij traag op gang... Ik vind juist dat je weinig meters maakt, in verhouding met het toerental...

Verder wel een mooi blok, heb je naam al vaker gehoord...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ongelegen wheelies zul je niet krijgen, dankzij het enorm hoge onafgeveerde gewicht [en het totaalgewicht]... Heb in Duitsland op een DNA gereden [Evo70, C16, 21mm, Evo-pouliezooi]... Vermogen zat, maar komt gewoon vrij traag op gang... Ik vind juist dat je weinig meters maakt, in verhouding met het toerental...

Verder wel een mooi blok, heb je naam al vaker gehoord...

Haha, die van Fabian maakt al bijna net zulke meters als de NRG van Debbie, even ter vergelijk...

Fabian, welkom hier...

Verder is het enige zure aan de DNA het extreme gewicht EN die vertanding, want het is OP bij 130km/u+
 
maar goed, de droom dna is geboren voor op de meetings;)

oei oei oei, wat zullen ze weer smullen op de next meeting, kom je daar ook heen? (hvh)

grtzz.
 
Originally posted by MHRamey
Jaja Failliant, ik zou maar snel die Polini vertanding halen, want ik ga je pakken!!! nog 5 km/u!!! :D

fabian: nogmaals, ultra vet ding!! Echt bruut gewoon..

ps. ramey, waar wil je die 5km vandaan halen ;)
 
Last edited:
iK ben benieuwd .. 18 pk+ is nogal een streven... en dan nog trekkracht houden... is best een uitdaging met zo een tank... ik vind btw wheelie-power juist vet maar ach wie ben ik....

suces en zie je vanzelf rijden..ciao
 
yo sheep (=schaap=fabian=dna-mhrpower) :P

beter stel je die dna een keer lekker af en dan gaan we ff los op waalhaven en hoogvliet, want met al die shit die jij hebt moet het wel lukken toch om in een struggle met lol te raken?
 
Back
Top