Ontsteking Runner naar DNA?

TimB

KTP Stage 6 Zip SP
Ok, me bougie vonkte dus niet, en had alles al vervangen, en ging dus uit van m'n spoelen. Nou, ik kon 2ehands Runner-spoelen kopen. Komen ze binnen, zie ik opeens 2 stekkers i.p.v. 1 stekker bij die van de DNA. FF een plaatje voor uitleg (thanks to DoiF):

ontsteking.jpg


Je ziet dus dat de 6 draden vanaf de spoelen naar 1 grote stekker gaan bij de DNA. Bij de Runner-ontsteking gingen ze niet naar 1 stekker, maar naar 2 stekkers. Nou, ik die 2 stekkers eraf geknipt en de draden doorgetrokken naar 1 stekker. Maar nu blijft er dus 1 dunne groene draad over van de Runner ontsteking. Deze verbond de 2 stekkers van de Runner-ontsteking met elkaar.
Nu heb ik 2 vragen:

1. Wat moet ik met de extra groene draad??
2. M'n bougie vonkt nog steeds minimaal, en als ik probeer te starten, dan gaat m'n dashboard aan/uit. Iemand enig idee hoe dit kan??
 
Advertisement - register to remove this

Heb het hier kunnen vragen, en je moet die groene gewoon met die andere groene koppelen. Van die oudere motoren zou die koppeling moeten gebeuren in de fiche die op de cdi geschoven zit.
 
Originally posted by goldfingers
Heb het hier kunnen vragen, en je moet die groene gewoon met die andere groene koppelen. Van die oudere motoren zou die koppeling moeten gebeuren in de fiche die op de cdi geschoven zit.

dus ik moet die groene koppelen aan de groene van de spoel en de groene van de stekker?
 
Back
Top