voltage selettra ontsteking

Status
Not open for further replies.
Als je de rotor laat vallen kan het makkelijk dat de magneet nog maar half zo sterk is, met alle gevolgen van dien.

Sfera LC said:
ik weet wel hoe een ontsteking werkt hoor ;) en mn bougie en bougie dop komen van een lopende scooter af. dus daar kan het niet aan liggen igg.

Nee??

Ik heb wel eens anders meegemaakt. Het is en blijft electrische zooi..

Dit is gewoon een kwestie van:

- op het frame monteren
- aarde draad
- onderdelen uitwisselen
- proberen.

Heel simpel, anders ga je het echt niet oplossen. Want met topics op een forum openen, gaat hij echt niet "opeens" werken....

ik heb hier ook gewoon een stator liggen met 108,9ohm. maar niet vonken he dus hij kan gewoon stuk zijn ondanks die waarde's! hang ik er alleen een andere stator aan en goed:) dus!!

Sander said:
Nee??

Ik heb wel eens anders meegemaakt. Het is en blijft electrische zooi..

Dit is gewoon een kwestie van:

- op het frame monteren
- aarde draad
- onderdelen uitwisselen
- proberen.

Heel simpel, anders ga je het echt niet oplossen. Want met topics op een forum openen, gaat hij echt niet "opeens" werken....

er word volgende week getest 8) maar ik mag toch gewoon een topic openen om te vragen, misschien zijn er wel meerdere mensen geweest met het zelfde probleem dan zou het zoeken een stuk makkelijker worden, majah ik sluit dit topic wel.
en dan horen jullie het wel waar het uit eindelijk aan lag *D

niet een vriend van je die toevallig een werkende italkit of polini of malossi ontsteking heeft ? dan kan je per onderdeeltje ff makkelijk kijken of het nog werkt of niet aangezien alles op elkaar past.

ff voor de duidelijkheid, ik heb geregeld dat ik wat kan lenen van iemand, om te testen.
en dit is dus nog niet gebeurt dat komt aankomende week want deze week heb ik er geen tijd meer voor

Ronnie_NRG said:
warned!

slaat nergens op hij heeft me geholpen met de ontsteking, en nu doet mn ontsteking het en hij vraagt mij of ik er een slotje op doe omdat dit dicht kan, het probleem is opgelost dankzij hem. en als ik hem dan dicht gooi hou ik het forum ook nog netjes toch? niet dat je straks allemaal van die halve topic's hebt, majah ik zou me er voor de rest dan maar niks meer mee bemoeie.

Status
Not open for further replies.
Back