selettra

@rie

Well-Known Member
ok ik moet eerst ff zeggen dat ik de hele search heb afgespeurd en voor mijn probleem niets heb kunnen vinden ( de kleurtjes)

afstellen:
manier1: je zuiger op 1.4mm vooronsteking zetten en vervolgens het rode streepje op je rotor gelijk met die van de stator
manier2: je zuiger in bdp en dan het groene streepje op rotor gelijk met die van stator

ok deze manieren heb ik gevonden dus ik d8 voor de 2e te gaan omdat die het makkelijkst is dus ik kijk op me rotor: geen kleur meer te herkennen en ik vond 4 streepjes
2 voor linksdraaiend 2 voor rechtsdraaiend
dus als ik het goed heb moet je de streepjes gebruiken waar de pijl bij staat die met de klok meegaat

en uit de 2 manieren kan ik dan afleiden dat het eerste streepje de groene moet zijn en dat daarna de rode komt(kloksgewijs)

dus kan iemand me ff vertellen in welke volgorde de kleuren van de streepies staan ( met de klok mee gezien)
en mij graag verbeteren als er iets niet goed staat
(ook steekt mijn rotor een cm uit boven de stator en ik zat te denken aan ringen 8ter de grondplaat????)

alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

He Arie

Je moet dat rode streepje hebben waar die pijltjes naartoe wijzen en dan 1,4 mm voor het bpd zetten.

Hier een foto (hij is groot, maar duidelijk):

Rotorarie.JPG

Greets,

Bram

Back