Vivacity problemen na terugloper

Status
Not open for further replies.

vivaspin

Banned
hallo iedereen,

Ik had vandaag een nieuwe gianelli uitlaat voor me vivacity(brom) gekocht. Heb hem gelijk erop gezet.
Hij rijd wel goed, maar de optrek is erg slecht. Rolletjes heb ik 8,5 gelaten.
Verder als Iem. achterop zit dan gaatie tot 50kmh en dan houd ie in en gaat ie steeds langzamer en rijd ie niet meer vol gas. Als ik er alleen op rij dan gaat ie ong. 75kmh.
Ik heb de sproeier vergroot 54->62. En nog een probleem is dat ie niet meer stationar loopt.
Ik wil graag gewoon dat ie lekker naar de top trekt met mooie optrek en 70-75 op top.

alvast bedankt.

Edit op hierboven: De cilinder en uitlaat zijn ook na een paar rondjes rijden erg warm, gewoon niet normaal.

Advertisement - register to remove this

Sproeier is ook te groot.

Op Peugeot hoef je amper groter in sproeier als je een terugloper erop hebt zitten.

En natuurlijk gewoon je hele scooter afstellen, te beginnen met je carburatie.

Het gaat niet vanzelf goed lopen...

Ik heb er net 7Gr rolletjes in gezet, en hij loopt echt mooi.
Hij gaat nu ong 70kmh(eerst met 8,5 Gr 75kmh)
Sproeier is volgens mij wel goed(bougie bruin). Maar de optrek van 0-5kmh is erg slecht en moet zeker beter kunnen, is dit te verhelpen met sterkere of slappere trekveren. Of ligt het anders?

Als je van origineel naar terugloper bent gegaan zal je 1 stapje omhoog in trekveren moeten gaan, strakker dus. Hij maakt nu zeker te weinig toeren bij wegrijden?

Hoe bedoel je carb. afstellen? Gewoon sproeier tog:S of ook gasnaald?, dat hoeft tog niet. Rollen zijn een beetje aan de lichte kant maar ok nu trekt ie wel beest op. maar nu heb ik een lage top. Drukvoor is rrood

Eh mong*l wat praat jij dan, s*kltje jij moet helemaal je bek dichthouden want jij praat alleen onzin ik kijk vaak genoeg op ''google''. Maar dingetjes die ik niet te weten kan komen die vraag ik dan hier op het forum, daar is een forum dan ook voor, die is er niet voor niets. Misschien dat er mensen zijn die wat kunnen gebruiken van deze topic , jou gezeik is wel het laatste wat ik nodig heb.

Heb k al gedaan maar de meeste zeggen, wij doen niet aan opvoeren. Dus ik zeg van dit is geen opvoeren hoor, ik wil gewoon een betere optrek. Maar dan gaan ze wat lullen enzo en dan zeg ik doe niet moeilijk de top gaat niet omhoog ofso.

lol wie is hier het sukkeltje/mongool? wie heeft hier altijd topics lopen van 2 of 3paginas lang die over niks gaat? die info die je hier vraagt staan TONNEN van op google... jij hebt voor ALLES wat je op je scooter monteert een nieuw topic nodig... nu ook weer voor een stomme uitlaat, en waarom? omdat je hem weer niet kan afstellen... moeilijk is dat he...? dus wie is hier de mongool? wie weet het hier nooit? ik probeer mensen tenminste te helpen terwijl jij altijd met de meest nutteloze reply's in ander mans topic komt... had je trouwens al geen warning te pakken? dan zou ik niet zoon grote bek opzetten als ik van jou was....

Status
Not open for further replies.
Back