problemen met NEW VIVACITY

cyberdude

Well-Known Member
Hoi Allemaal

Heb een new vivacity (bouwjaar na 2009) en die liep al een tijdje matig kwam net boven de 40 uit
Snel uitlaatje besteld (gianelli next) snelle CDI nieuwe V-snaar en een setje testrolletjes
De rest is origineel nog
Nu heb ik zo'n beetje doosjes test rollen gehad die gaan van 4 tot 5.5 en een doosje van 6 tot 9 gram.
Geen enkele setting loopt hij goed hij trekt ENORM traag op haalt nu al helemaal de 40 niet meer.
Wel heb ik het idee dat hij power mis...mijn vriendin heeft een keer gehad dat hij stil kwam te staan dus denk ik nu aan een warmloper maar weet dat niet zeker

iemand ideeen? want ben beetje radeloos wat het nou kan zijn.:?

foto van uitlaat (in 3d) er ff bijgedaan in bijlage

Attachments

• uitlaat.jpg
    uitlaat.jpg
    107.8 KB · Views: 16
Advertisement - register to remove this

andere trekveertjes geprobeert? want komt ie zegmaar eerst op toeren en vangt ie dan aan? of komt ie niet heelemaal op toeren en eigenlijk net op het moment dat hij in toeren wil gaan zakt ie in?

andere trekveertjes geprobeert? want komt ie zegmaar eerst op toeren en vangt ie dan aan? of komt ie niet heelemaal op toeren en eigenlijk net op het moment dat hij in toeren wil gaan zakt ie in?
Hij komt wel op toeren maar pakt hem niet lekker...als er een hobbeltje zit dan trekt hij het al niet.
Wat wel opvalt is dat de v-snaar achter heel erg slipt...je kan hem met 1 voetje tegenhouden dan blijft de v-snaar gewoon draaien.
Die v-snaar heb ik nieuw gehaald maar nou hoop ik wel dat ze de goeie meegegeven hebben.
op de v-snaar staat wel wat spanning maar met ietsje druk met 1 hand druk ik ze wel tegen elkaar aan tussen de vario en de koppeling

Tja met een doorslippende snaar zal je nooit goed wegtrekken. Vervang die dus eerst eens door eentje die wel de juiste maat heeft / lees de maten af (staat er meestal op geprint) en controleer op easyparts of bij de fabrikant wat je zou moeten hebben

poulies ontvetten! en idd goed kijken of je de goeie maat v snaar hebt!! de oude nooit weggooien totdat je een goeie nieuwe hebt! leg ze op elkaar kijk of de tandjes hetzelfde zijn of er even veel tandjes inzitten enzo of de tandjes evengrootzijn! en of de getalletjes kloppen die er opstaan enzo

Back