viva city maf

killstrike60

Well-Known Member
hallo..ik heb nu 3 maanden een viva city sportline.....en nu houd in 1 keer de meeste elektische dinge ermee op...
als ik de sleutel in het contact steek en hem omdraai...gebeurt en niks op me digitale schermpje...ik kan hem dan alleen starten door hem te kicken..meestal lukt dat in 1 keer...uhmm de toeter klinkt alsof die verkoude is....heeel zacht tuuuut als ik stil sta hoor je hem niet eens...knipperlicht doet het nie..ook al staat die aan...groot licht nie...en me normale licht deed het gistere nog wel maar vanochtend toen ik hem starte niet meer....ik vind het heel raar....meeste mensne denken aan een breuk in een kabel ofso:S:|:|:? weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen? of het moet LATEN make? alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat je accukabel losgeschoten/gebroken is, iig ben je de stroom & massa kwijt... Lege accu zou evt ook nog kunnen, maar dat verwacht ik niet echt :)
 
oke...en wat zou ik hieraan kunnen doen??/ ik heb trouwens vandaag de kap bij me accu los gemaakt en er zitten 2 rode kabels aan en die zitten gewoon vast....? help:p?
 
Aan de andere kant van de accu moet de massa (zwarte kabel) en ik zou de stekkertjes even controleren.
 
oke en wat moet ik dan precies doen:$ ik ben hier niet zo goed in:p k weet hoe ik een schroevendraaier moet gebruike en kan op instucties wel iets doen...kan een van jullie een beetje gedetalerde instructie schrijve? alvast heel erg bedankt
 
Mja mogelijk is je accu stuk gegaan, heb je hem een tijd per ongeluk op contact laten staan of iets dergelijks? Accu's die helemaal leeg getrokken worden gaan 9 van de 10 keer kapot. Je hebt zeker geen multimeter? Anders zou je even kunnen meten of de accu 12volt geeft, geeft ie minder is ie kapot.
 
Ik zou je accu eerst opmeten ja
Als die nog goed is zou ik even wat kappen eraf halen om te kijken of er nergens kabels los liggen ofzo.
Gewoon vanaf de accu alles nalopen.
 
nou vanmiddag was ik dus op weg naar me examens moest ergens stoppen...stopt me scooter ermee....kreeg hem niet meer aan dus snel me vader gebelt die heeft me oom(met busje) gebeld die heeft me snel naar school gebracht:p
hij de scooter mee naar de ''lood's'' genomen..bleek me zekering doorgebrand?
nieuwe erin hij doet het weer helemaal geod(Y) moet alleen no nieuw lampje erin:p heel erg bedankt voor jullie hulp...(Y)
 
Mwa, kan wel zomaar knappen na een tijdje hoor.
Maar, een scooter hoort gewoon te rijden als de zekering eruit ligt?
 
Back
Top