Viva City lamp Probleem

Juriaann

New Member
Yo, ik heb even een vraagje over mijn Viva city 2005. Ik heb nu sroeier 70, sito plus uitlaat opgezet en luchtbegrezer er afgehaald. Sinds dien (ik weet nie of het er mee te maken heeft maar) doen mijn dimlicht voor en achter en groot licht het nie meer. Rem en knipper licht doen het nog wel. Weet iemand wat hier de oorzaak van is. Mvg Juriaan
 
Advertisement - register to remove this

Juriaan,
wie is Yo?
Kijk je toetsenbord na want soms hapert de letter "t".

Weet iemand wat hier de oorzaak van is.
Wat moeten we hier op antwoorden want mijn glazen bol heb ik net weggebracht voor een onderhoudsbeurt.
Sproeier, uitlaat en luchtbegrenzer hebben niks te maken met de verlichting.

Meet de gele draad tussen je stator, spanningsregelaar en lichtschakelaar.
Meet of de schakelaar nog werkt.
Ik neem aan dat de verlichting in je cockpit het ook niet meer doet???
Komt er nog wel spanning uit de gele draad van je stator?
Doet je elektrische choke het nog?
 
alles wat via de accu aan gesloten is doet het dus , Wat via de stator loopt doet het niet meer , als : je licht altijd aanging alleen als je motor loopt ?
In dit geval zou ik even de connector , en draad naar regelaar doormeten van de stator , die ook naar je verlichting loopt. Misschien iets losgetrokken , met sleutelen . Ook kun je meten of je spanning hebt op je lichtschakelaar , om uit te sluiten dat deze stuk is ( wel heel toevallig) , en waarschijnlijk , doet ook je choke het nu niet ( blijft altijd het verrijkings kanaal openen.
Post automatically merged:

ai gelijk met @Sparky
 
Dank voor jullie snelle reacties.
Licht ging idd alleen aan bij een draaiende motor. Ik ga op zoek naar de stator en vanaf daar meten. Meeste draden zijn doorgemeten en werken. Ook heb ik alle aansluitingen gecheckt en zitten ook allemaal goed. Ik weet niet goed hoe ik moet testen of de choke het doet. Ik neem aan van wel want de toeren nemen af als die warm wordt.
 
Back
Top