This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VHM koppen..

kijk, ik bedoel eigenlijk bij vhm zelf en of er een contact persoon van vhm hier op het forum actief is.
dat zou wat makkelijker praten.
 
That's me....We leveren alleen aan de dealers, dus particulieren kunnen inderdaad bij bv. van der kruis, scootparts, Koopmans, Twins en alle andere scooterdealers terecht.

Blinde evo kop: Artikelnr.: AE-32091-A € 44.05 (incl. Btw)

Groeten Denny
 
Ik heb nog een vraag m.b.t. de VHM binnenkop voor evo70.
Ik kreeg gister ofzo nieuwsbrief van scooter-attack, waar ze aangaven dat ze nu ook blinde koppen van VHM konden leveren en voor evo70.
De kop die ik daar zie lijkt veel op de kop van mijn evo50, niet op die van mijn evo70.
Is dus niet alleen van ander materiaal gemaakt, en zal dus ook een andere invloed hebben.
Klopt dit of wat is hier aan de hand?
 
Denk eerlijk gezegd dat VHM niet met jouw powerband rekening gaat houden.
Jij moet zelf testen en compleet pakket spec aanleveren. Enige wat zij doen is je kop bewerken naar die specs...
 
White SR, ik zeg toch dat ie juist wel een andere invloed zal hebben... beter lezen

Maar nou weet ik het nog steeds niet.
Is nou zo dat Polini de koppen heeft verandert of dat VHM ze heeft verandert, want die ik op de foto's zie van SA is echt anders van de mijne...
En ik lees hier dat hij dus alleen van ander materiaal gemaakt zou zijn...
Hoe zit het nou dan, iemand enig idee?
 
Soms vraag ik me echt af wat voor zin een topic heeft.
Als niemand ff het topic doorleest voor die nieuwe vragen gaat stellen.
Mijn tip is dus: lees het topic nog eens door, en je hebt je antwoord.
En de ontwerper van iets, kan meer vertellen over t product, dan een foto genomen door iemand anders.
 
Ik heb het hele topic aandachtig doorgelezen en daaruit kon ik opmaken dat zo'n VHM kop gemaakt voor een evo70 alleen van ander materiaal gemaakt zou zijn.
Nu krijg ik dus die nieuwsbrief van SA, en daar zie ik die VHM kop voor evo70 die dus ws wel van ander materiaal is, maar ook een andere vorm heeft (en nee ik ben niet zo dom dat ik denk dat het die blinde kop is ofzo).
Maar als je nu bedoelt dat ik contact moet gaan zoeken met VHM ok...
Maar je kunt toch begrijpen dat het voor mij handiger is het hier "ff" te vragen.
Maar ok als niemand die moeite wil doen om het ff neer te typen zal ik VHM wel contacten, bedankt nog...
 
wat ie bedoelt is: er staat duidelijk dat het op eigen specs kan, hoe weet jij of SA geen andere specs hebben door gegeven voor een andere kop, ipv gewoon vhm polini model...

contact idd VHM of SA...