VHM Membraam..

Tyrone

Hahaha
hoi,

ik zag net op Sr50 een Membraam van VHM die een maat van mij heeft gekocht..

Piccas:

vhm5.jpg


vhm4.jpg


vhm3.jpg



vhm vs vl14

vhm2.jpg


vhm1.jpg


volgens hem kost dat ding 290 € :?

Wat denken jullie van dat ding ?
laat maar horen :D

AdiozZz
 
Advertisement - register to remove this

De oppervlakte van het memraan is niet echt groot, wat nadelig is. Tog als ik het zo bekijk valt daar nog wel wat aan te doen. Wat ik een voordeel vind zijn de 8!! kleppen. Zo te zien zijn de kleppen niet van ijzer maar van iets anders.


Maare, hoe gat je dat ding in je carter krijgen (kijkend naar de schroefgaten 8P)


Ik vind de inlaat idd niet zo mooi, platte stukken, waar ze spitsen randen van hadden kunnen maken. En dat voor 250 eu?? neeeeeh :D
 
Membraan is helemaal niet voor een scooter waarschijnlijk maar gewoon voor een ander 2takt blok o.i.d.. Denk dus dat je voor de grap bent gehouden :)
 
Leuk , maar zijn al die kleine inlaatjes niet alleen wat belemmerend als je dan ook van die dikke spijlen ertussen heb ?
 
Hmm...ligt eraan.
Een obstakel hoeft nog geen pk-verlies of Nm-verlies op te leveren.
Mss het testen waard, ook al zou ik 300 euro wel opzij leggen voor wat anders.
groeten
 
Met dit membraan is mijn vriend denny lam mee bezig geweest maar ik heb hem al een tijdje niet gesproken.
Ik weet niet of het iets is geworden hij wou het maken voor zijn aerox.
In eerste instantie was dit membraan alleen bedoeld voor 125cc crosmotoren.
 
Sorry, maar hoe n00b zijn jullie allemaal. 10 reply's over dat het niet gaat passen terwijl dit zelfs door een beunhaas nog pas te maken is volgens mij. Maargoed, ik zie iig het probleem niet, desnoods maak je een alu plaatje wat op de originele gaten in je blok past, daar maak je een gat in en laat je dit membraan invallen. 4 gaatjes boren + tappen en klaar is Kees.
En over dat spruitstuk, in princiepe hetzelfde verhaal. Niet alles is plug and play, maar nog 2x een gaatje boren en tappen en je draait er zo een pia spruitstuk op.
 
Back
Top