sr-johan said:mis onderin wat meer koppel maar niet veel.
Marco. said:zou je dan ook meer carterdruk creeeren? tis maar een id
Waar baseer je dat op?
sr-johan said:vroeger heb ik wel eens op mijn crosser een boyson membraan gehad. dit werkte wel anders, dit werkte dmv kleine kleppen op de grote kleppen en dit creeerde wat meer koppel.
Mol said:Sorry, maar hoe n00b zijn jullie allemaal. 10 reply's over dat het niet gaat passen terwijl dit zelfs door een beunhaas nog pas te maken is volgens mij. Maargoed, ik zie iig het probleem niet, desnoods maak je een alu plaatje wat op de originele gaten in je blok past, daar maak je een gat in en laat je dit membraan invallen. 4 gaatjes boren + tappen en klaar is Kees.
En over dat spruitstuk, in princiepe hetzelfde verhaal. Niet alles is plug and play, maar nog 2x een gaatje boren en tappen en je draait er zo een pia spruitstuk op.
Pronk said:Het is 'Boyesen'
Maar ik denk niet dat je uit deze ervaring kan concluderen dat het bij een scooter ook zo is, maarja...wie weet. Wie gaat het testen?
CiRox said:het gaat hier toch over een Vhm membraan?
in het andere topic gaat het over Kiesler wigje...
dieselmaniac said:dat zei ik al ja in de post boven je
Pronk said:Nee hoor, jij had het over een Kiesler Membraan...ipv over een VHM Membraan.
*edit* Naar mijn idee gaat dit topic trouwens echt nergens over, want het gaat hier gewoon niet om een scootermembraan van VHM, maar er is gewoon iemand voor de gek gehouden volgens mij
CiRox said:hij vroeg het...of hij bedoelde het sarcastisch maar dat zie k zo niet...