VHM Membraam..

Op of het past of niet ga ik niet in maar in mijn ogen hoeven de kleppen nu minder ver open om dezelfde doorlaat te creeeren waardoor dit membraan misschien meer toeren aankan.
 
Aerox-Evo70 said:
hij lijkt maar zoveel breder omdat ze scheef liggen... denk idd dat het niet zoveel scheelt.
het lijkt me ook sterk dat kiesler iets ontwikkelt wat onmogelijk is om gemonteerd te krijgen...


Dat ding is gewoon een stuk breder hoor , die krijg je echt niet fatsoenlijk in een scooterblok..En tis geen Kiesler nee , maar dat wist je al denk ik zo :)
 
Er wordt weer veel geouwehoerd. :)

De VHM membraan op die op de foto's te zien zijn, is gemaakt voor een Kawasaki/Suzuki 65 cc crosser. Deze membraan past met wat aanpassingen van de gaten op een mina blok. Kost 199,75 ex btw.

Heb het een keer op me scoot gezet en mee gereden. Op straat geen merkbaar verschil. Tot op heden nog niet op de bank getest op me scoot.
 
Is het geen enduro achtige zooi, net zoals een superval? Die is ook ontworpen voor enduro. Ik dacht dat die zelfs nog meer kleppen had. Lijkt mij niet het meest zinvolle experiment voor een ''wegracer''....
 
Aerox-Evo70 said:
imo is het doorlaat opp idd te klein, misschien leuk om te testen met 19mm of kleiner...

tis een crosser membraan :! 19mm lijkt me btje aan de kleine kant voor wat voor crosser dan ook :)
 
Back
Top