This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VHM kop probleempje

ja ik weet waar ik mee bezig ben, maar ik wist niet dat er, zoals Sander al zegt, verschil in Squish zit tussen 2 evo koppen, al is de 1 van VHM, maar goed, volgende week maar pakkingen halen en dan komt het goed.

Johan... said:
Het jammere is alleen dat je timing anders wordt, wat in sommige gevallen trouwens ook voordelig kan zijn.

De timing die de fabriek opgeeft , is de timing die hij heeft bij de aanbevolen squish.

Dus maakt het geen zak uit voor je timing of je nou 1 of 600 pakkingen gebruikt. Als je met die 600 pakkingen de juiste squish bereikt is het goed.

Stel dat deze kop 1 mm naar binnen valt en je zet hem weer op 0.6 squish ofzo dan is je timing hoger dan met de std kop(die niet naar binnen valt). Dat is wat mhr#27 bedoeld.

hoe lang kunnen we hierover doorgaan :|

zet je squish goed, meet eventueel je timing en compressie en ga vlammen ofzo...

Joost@aerox said:
Stel dat deze kop 1 mm naar binnen valt en je zet hem weer op 0.6 squish ofzo dan is je timing hoger dan met de std kop(die niet naar binnen valt). Dat is wat mhr#27 bedoeld.

Ik weet wel wat mhr#27 bedoeld hoor
Ik dacht alleen dat Johan wat anders bedoelde