Vespa sprint start niet (kortsluiting

Jason1234

New Member
Hai,

Ik heb vandaag een domme fout gemaakt. Ik wilde op mijn led Koplamprand een tuimelschakelaar zetten. Dus ik het beenschild eraf gehaald min op 1 punt gezet en plus met dagrijverlichting ook op 1 punt. Daarna ik raakte met de 3de punt het frame. En toen krijg ik die elektrische vonkjes ervan. En voorverlichting werkt niet remlicht werkt niet kan niet starten Dashboard werkt ook niet. Ik heb mijn dagrijverlichting op mijn witte kabel staan. Kan iemand mij helpen hoe ik mijn scooter weer kan laten starten. Het is een Vespa sprint e5 2023 km stand 50km. Ik heb foto’s van mijn zekeringkast, de tuimelschakelaar en het frame waar ik het geraakt heb bijgevoegd IMG_8515.jpeg
 

Attachments

  • IMG_8516.jpeg
    IMG_8516.jpeg
    108.7 KB · Views: 9
  • IMG_8517.jpeg
    IMG_8517.jpeg
    127.4 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Hai,

Ik heb vandaag een domme fout gemaakt. Ik wilde op mijn led Koplamprand een tuimelschakelaar zetten. Dus ik het beenschild eraf gehaald min op 1 punt gezet en plus met dagrijverlichting ook op 1 punt. Daarna ik raakte met de 3de punt het frame. En toen krijg ik die elektrische vonkjes ervan. En voorverlichting werkt niet remlicht werkt niet kan niet starten Dashboard werkt ook niet. Ik heb mijn dagrijverlichting op mijn witte kabel staan. Kan iemand mij helpen hoe ik mijn scooter weer kan laten starten. Het is een Vespa sprint e5 2023 km stand 50km. Ik heb foto’s van mijn zekeringkast, de tuimelschakelaar en het frame waar ik het geraakt heb bijgevoegd

Hai,

Ik heb vandaag een domme fout gemaakt. Ik wilde op mijn led Koplamprand een tuimelschakelaar zetten. Dus ik het beenschild eraf gehaald min op 1 punt gezet en plus met dagrijverlichting ook op 1 punt. Daarna ik raakte met de 3de punt het frame. En toen krijg ik die elektrische vonkjes ervan. En voorverlichting werkt niet remlicht werkt niet kan niet starten Dashboard werkt ook niet. Ik heb mijn dagrijverlichting op mijn witte kabel staan. Kan iemand mij helpen hoe ik mijn scooter weer kan laten starten. Het is een Vespa sprint e5 2023 km stand 50km. Ik heb foto’s van mijn zekeringkast, de tuimelschakelaar en het frame waar ik het geraakt heb bijgevoegd View attachment 73360
ik denk dat je zekering doorgebrand
 
Evt de accu even loskoppelen als je iets in het electrische systeem doet.
De - pool.
En gebruik deze dingen ook niet , die zorgen ook voor slechte verbindingen = storingen:
 

Attachments

  • Scotch 3M.jpg
    Scotch 3M.jpg
    34.6 KB · Views: 4
Back
Top